English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خبر داد:

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق از یک انبار در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف محموله ای لوازم خانگی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار در خمینی شهر خبر داد.

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق از یک انبار در خمینی شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامرضا براتی بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان خمینی شهر با انجام اقداماتی اطلاعاتی از دپوی لوازم خانگی قاچاق در یک انبار مطلع و بررسی این موضوع را در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: با پیگیری، بررسی و هماهنگی های صورت گرفته مشخص شد که یکی از واحد های صنفی این شهرستان در انبار خود اقدام به نگهداری کالای قاچاق کرده که از آنجا بازرسی شد و 115 کارتن انواع لوازم خانگی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر درباره ارزش اموال کشف شده بیان کرد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده  را 5 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این خصوص یک  نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز مهم ترین راهکار در جهت حمایت از تولید داخلی و کوتاه نمودن دست افراد سودجو و فرصت طلب به شمار می رود که این افراد در فکر ضربه زدن به اقتصاد داخلی و به تبع آن ایجاد نارضایی در صنف تولید کنندگان داخلی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه