English

کاید خورده عنوان کرد:

آغاز به کار جشنواره ادبی روایان اشک و آتش در دزفول

فراخوان جشنواره ادبی راویان اشک و آتش از امروز یکشنبه به‌ مناسبت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول آغاز شد.

آغاز به کار جشنواره ادبی روایان اشک و آتش در دزفول

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، مسوول امور بانوان فرمانداری ویژه شهرستان دزفول بیان داشت: این جشنواره ادبی  با محورهای "زن، حماسه و ایثار"، "زن و سبک زندگی اسلامی" و "زن، مقاومت و ایستادگی"، چهارم خردادماه به مناسبت روز مقاومت و پایداری در دزفول برگزار می‌شود.
زینب کایدخورده با بیان اینکه حضور زنان در شهر دزفول و فعالیت آن‌ها در هشت سال جنگ تحمیلی بخش ویژه این جشنواره است، افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا ۲۸ اردیبهشت ماه فرصت دارند آثار خود را در  بخش‌های داستان کوتاه، خاطره و شعر و یا همه موضوعات و بخش‌های مسابقه به دبیرخانه ارسال کنند.
 وی ادامه داد: آثار ارسالی نباید در هیچ مجله، نشریه و کتابی چاپ شده باشند ضمن اینکه آثار باید در یک فایل word با قلم ۱۴ و فونت bnazanin به همراه مشخصات فردی ارسال شوند.
کایدخورده اظهارداشت: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را یا از طریق واتس اپ با شماره ۰۹۰۲۸۳۴۷۵۳۲ و یا از طریق ایمیل به نشانی raviyan۱۴۰۱@gmail.com  ارسال کنند.
وی افزود: نفرات برتر این جشنواره در روز چهارم خرداد با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل خواهند شد.

شهرستان دزفول در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ شهید تقدیم میهن اسلامی کرده و به پاس مقاومت مردم این شهرستان، چهارم خرداد به نام روز مقاومت و پایداری و روز دزفول در تقویم جمهوری اسلامی نامگذاری شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه