English

سلیمی:

شهرستان خمینی شهر در عرصه های آموزش و بهداشت رتبه قابل قبولی ندارد

فرماندار شهرستان خمینی‌شهر اظهار داشت: طبق پژوهش‌های دانشگاهیان ، شهرستان خمینی شهر در برخی عرصه ها خوش درخشیده و در برخی دیگر در استان رتبه پایینی داراست.

شهرستان خمینی شهر در عرصه های آموزش و بهداشت رتبه قابل قبولی ندارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حسن سلیمی در جلسه اداری شورای شهرستان خمینی شهر که با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: تلاش مسئولان باید در جهت حل مشکلات مردم و به شکل جهادی باشد.

وی ضمن یاد آوری تقدیم 2300شهید شهرستان و ظرفیت‌های موجود در شهرستان از محرومیت های شهرستان خبرداد و بیان کرد: طبق مقالات دانشگاهیان، شهرستان خمینی شهر با وجود اینکه در برخی عرصه ها خوش درخشیده اما با جمعیت فراوانی که دارد در بهداشت رتبه 23 استان را داراست وشهرهای کاشان، خوانساری اصفهان در رتبه های برتر قرار دارند.

این مقام مسئول افزود: شهرستان خمینی شهر و چند شهر دیگر از نظر شاخص آموزشی وضعیت نامساعدی دارد و با پژوهش‌های انجام شده شهرستان های تیران و کرون ،گلپایگان وخوانسار در بحث آموزشی از شهرستانهای برخوردار محسوب می شوند و شهرستانهای خمینی شهر ، فریدن و فریدونشهر و نطنز، برخوار از نظر شاخص آموزشی نامناسب ترین وضعیت را دارا هستند؛ خمینی شهر به عنوان شهرستانی محروم در آخر جدول قرار دارد ، حتی در زمره شهرهای سنتی نیز قرار ندارد.

14 اداره شهرستان خمینی شهر فاقد مکان است

سلیمی از مشکلات شهرستان سخن گفت و توضیح داد: خمینی شهر دارای پنجاه و نه مدرسه فرسوده است و 14 اداره فاقد مکان اداری در شهرستان هستند.

وی در خصوص کمبود نیروهای آموزش و پرورش تشریح کرد: با وجود جمعیت دانش آموزی 1010نفر با کمبود نیروی معلم روبرو هستیم و با شیوع کرونا بسیاری از دانش آموزان به دلیل مشکلات اقتصادی ترک تحصیل کردند.

فرماندار شهرستان، شهر شاهد نمونه کشور درچه را فاقد یک بیمارستان در شان مردم شهر درچه برشمردو اذعان کرد: دربحث تجهیزات پزشکی ، شهرستان حتی از داشتن یک دستگاه ام ار،ای محروم است.

سلیمی خمینی شهر را از نظر داشتن زمین در مضیقه دانست و تصریح کرد: به دلیل کمبود زمین زندان در داخل شهر قرار دارد که از مشکلات اساسی شهرستان به شمار می آید.

فرماندار شهرستان خمینی شهر در پایان  از دستگاه های اداری که موانعی که برای خیرین ایجاد می کنند اظهار گله مندی نمود و گفت: به جای اینکه راه را برای اقدامات خیرین هموار کنیم ،برعکس مشکلاتی برای آنان به وجود می آوریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه