English

حجت الاسلام اکبر احمدپور:

مسئله فلسطین برای ما مهم است

نماینده خواف بیان کرد: کاری که الان صورت می‌گیرد برخلاف مصالح اسلامی است و تعرض به سرزمین های اسلامی و هم بیت‌المقدس و اماکن مقدس اسلامی به این منظور است که مقاومت فلسطین شکسته شود.

مسئله فلسطین برای ما مهم است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام اکبر احمدپور نماینده خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت و جایگاه روز قدس اظهار کرد: رژیم جعلی صهیونیستی از همان آغاز بر اساس  تعرض به اماکن و مقدسات دنیای اسلام بنا شده و تا امروز هم این جنایات و اشغالگری‌ها ادامه داشته است.

حجت الاسلام احمدپور تصریح کرد: در سال جاری هم استکبار جهانی و هم رژیم اشغالگر قدس بنای‌شان این است که با ارتباط بیشتر با برخی دولت‌های عربی وابسته به کشورهای غربی و از طریق مراوده کشورها با اسرائیل، فضایی را در دنیای اسلام به وجود بیاورند که ارتباط با این رژیم جعلی را با دنیای اسلامی طبیعی و عادی جلوه دهند.

نماینده خواف و رشتخوار افزود: کاری که الان صورت می‌گیرد برخلاف مصالح اسلامی است و تعرض به سرزمین های اسلامی و هم بیت‌المقدس و هم اماکن مقدس اسلامی بیشتر به این منظور است که مقاومت فلسطین شکسته شود.

حجت الاسلام احمدپور خاطرنشان کرد: در آستانه روز جهانی قدس مسئله فلسطین برای ما مهم است چون انقلاب اسلامی وظیفه خود را دفاع از مظلوم و آزادی قدس قرار داده و بدین منظور وظیفه ما این است که روز قدس را گرامی بداریم و فریادمان را علیه رژیم جعلی اسرائیل اعلام کنیم و در زمینه اتحاد دنیای اسلام در حمایت از آزادی قدس تلاش کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه