English

جامعه‌المصطفی:

توطئه دشمنان اسلام در افغانستان محقق نمی‌شود

جامعه‌المصطفی با صدور بیانیه‌ای در محکومیت حوادث تروریستی افغانستان آورده است: توطئه دشمنان اسلام در افغانستان محقق نمی‌شود.

توطئه دشمنان اسلام در افغانستان محقق نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، در این بیانیه آمده است: جنایت‌های اخیر گروه‌های تروریستی در منطقه دشت برچی و مزار شریف افغانستان، که منجر به شهادت ده‌ها انسان بیگناه در ماه مبارک رمضان شد، نشان‌دهنده ادامه توطئه‌ها برای در هم شکستن اتحاد مردم و ایجاد فتنه مذهبی در کشور مظلوم افغانستان است.

بیانیه می‌افزاید: بی‌گمان، با هوشیاری و دشمن‌شناسی ملت مظلوم افغانستان، تروریست‌های امریکایی تکفیری هرگز نخواهند توانست با این جنایت‌ها به اهداف پلید خود برای راه‌اندازی جنگ فرقه‌ای و قومی در افغانستان دست پیدا کنند، و همان‌گونه که در طول تاریخ این ملت قهرمان بارها نشان داده است، دشمنان اسلام هرگز مجال تحقق توطئه‌های شوم خویش را در افغانستان نخواهند یافت.

در بخشی از این بیانیه خاطرنشان شده است: جامعه‌المصطفی‌العالمیه ضمن محکوم کردن این جنایت‌های هولناک و عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار شهیدان و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان این دو حادثه، از حاکمان افغانستان می‌خواهد عاملان این جنایت‌های تروریستی را شناسایی و مجازات کرده، اجازه ندهند ملت شجاع، فهیم و صبور افغانستان بیش از این قربانی جنایت‌های گروه‌های افراطی و تکفیری شوند.

افغانستان این روزها صحنه چندین حمله تروریستی علیه مدارس و مساجد شیعیان هزاره بوده و در آخرین مورد یک فقره انفجار در مسجدی واقع در قندوز  گزارش شده، که تاکنون بیش از ۳۰ تَن شهید و زخمی شده‌اند.

در گزارش‌ها آمده است، حادثه هنگامی رخ داده که شهروندان افغان در حال اقامه نماز جمعه بودند.

شدیدترین حمله‌ها در هفته گذشته به مدارس غرب کابل رخ داد که طی آن تعداد زیادی از کودکان و نوجوانان اعم از دختر و پسر به شهادت رسیده و تعداد زیادی نیز زخمی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه