English

همزمان با سراسر کشور،

رژه خودرویی روز ارتش در کرمانشاه برگزار شد

همزمان با ۲۹ فروردین و گرامیداشت روز ارتش، یگان های خودرویی ارتش کرمانشاه مستقر در میدان با برپایی رژه توان و آمادگی بالای خود را به نمایش گذاشتند.

رژه خودرویی روز ارتش در کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، در مراسم گرامیداشت روز ارتش در کرمانشاه که با حضور نماینده‌ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار، جمعی از مسئولین، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در بزرگراه امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار شد، یگان های خودرویی ارتش جمهوری اسلامی در کرمانشاه مستقر در میدان با برپایی رژه توان و آمادگی بالای خود را به نمایش گذاشتند.

استاندار کرمانشاه در مراسم گرامیداشت روز ارتش با اشاره به افتخارآفرینی ارتشیان در دوران دفاع مقدس، گفت: امروز نیز ارتش در کنار سپاه و سایر نیروهای مسلح آمادگی کامل برای دفاع از کشورمان را دارد.

وی با اشاره به اقتدار امروز ایران اسلامی، افزود: امروز با وجود آمادگی نیروهای مسلح کشورمان، دشمنان جسارت تجاوز به کشورمان را ندارند.

امیر سلیمان طاهری، فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب ارتش هم در این مراسم، از روز ۲۹ فروردین به عنوان یک روز بزرگ و سرنوشت ساز در تاریخ کشور یاد کرد و افزود: ۴۳ سال قبل امام (ره) با حمایت از فرزندان ارتشی ایران اسلامی موجبات تولد ارتشی انقلابی و ولایی  را فراهم کرد.

طاهری تاکید کرد: ارتش بدون توجه به مرزبندیهای سیاسی و حزبی همواره  دفاع از آب و خاک میهن را هدف والای خود می داند.

طاهری با بیان اینکه امروز ارتش به عنوان یکی از بازوان پرتوان و قدرتمند نظام مطرح است، گفت: ارتش امروز به پشتوانه تجربیات مهم و ارزشمند دوران دفاع مقدس و بهره مندی از فرماندهان لایق آمادگی مقابله با هر نوع تهدیدی را دارد.

گرامیداشت روز ارتش در کرمانشاه

طاهری با تاکید بر اینکه جواب ارتشیان و نیروهای مسلح به دشمنان اسلام و انقلاب سخت و سنگین خواهد بود، تصریح کرد: دشمنان بدانند اگر به حریم ایران اسلامی تعدی کنند، سرنوشتی تلخ خواهند داشت. 

وی تاکید کرد: ما کشوری صلح طلب هستیم، اما اگر کشوری بخواهد به حریم ما تجاوز کند با تمام توان مقابل او خواهیم ایستاد.

وی اشاره ای هم به مسئولیت های ارتش در حوزه دفاع از مرزها داشت و گفت: امروز به برکت ارتش و دیگر نیروهای مسلح دشمنان جرئت ندارند در ۲۰ کیلومتری مرزهای ما حضور پیدا کنند.

گرامیداشت روز ارتش در کرمانشاه

در ادامه مراسم گرامیداشت روز ارتش در کرمانشاه با رژه یگان های خودرویی نمونه نیروهای نظامی و انتظامی و نیز فرود چتربازان همراه بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه