English

روحانی درگذشت آیت‌الله باریک‌بین را تسلیت گفت

رییس جمهور در پیامی رحلت عالم پارسا و ابوالشهید مرحوم حضرت آیت‌الله‌ هادی باریک‏ بین، نمایندة سابق ولی فقیه در استان قزوین را تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و همجواری با اولیاء الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.

روحانی درگذشت آیت‌الله باریک‌بین را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری موج متن این پیام به شرح زیر است: 

بسم ‏الله الرحمن الرحیم

«اذا مات المومن الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء»

رحلت عالم پارسا و ابوالشهید مرحوم حضرت آیت‌الله‌ هادی باریک ‏بین، نمایندة سابق ولی فقیه در استان قزوین، موجب تاثر و تألم خاطر شد.

این روحانی مجاهد و معتمد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری، در مقاطع مختلف مبارزه تا پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن، با تلاشی خستگی­ ناپذیر در عرصه ‏های مختلف دینی، فرهنگی و سیاسی، منشأ خدمات ارزشمندی شد. علاوه بر سالهای متمادی امامت نماز جمعه شهرستان قزوین،‌ حضور و بازدید مستمر از جبهه­ های حق علیه باطل برای تقویت روحیة رزمندگان اسلام و تقدیم فرزند ارشد خود در راه دفاع از ایران اسلامی، از جمله خدمات ماندگار ایشان در دوران دفاع مقدس است که همواره در خاطر مردم قدرشناس ما باقی خواهد ماند.

اینجانب این ضایعه را به حوزه‏های علمیه، شاگردان و علاقمندان، به‏ویژه مردم شریف استان قزوین و بیت مکرّم ایشان صمیمانه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و همجواری با اولیاء الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت ‌دارم.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی