English

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص):

دفاع مقدس مصداق بارز "ما می توانیم" در ایران اسلامی بود

سردار ریحانی در همایش تبیین نقش اصناف در دوران دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد که ملت ایران در برابر تمام ناجوانمردی ها و توطئه ها مصداق بارز "ما می توانیم و پیروز هستیم"، است.

دفاع مقدس مصداق بارز "ما می توانیم" در ایران اسلامی بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، فرمانده سپاه نبی اکرم کرمانشاه در همایش تبیین نقش اصناف در دوران دفاع مقدس، اصناف و بازاریان را بازوان توانم وامداری در تمامی دوران ها خواند و ابراز داشت: واقع امر این است که بازاریان، اصناف و کسبه اولین یاری گران امام( ره) در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بده و هستند.

سردار ریحانی خودباوری را بزرگترین داده دوران دفاع مقدس برشمرد و افزود: دوران جنگ تحمیلی که بنا بر خیال خام صدام بعثی قرار بود در مدت زمان کوتاهی عمر انقلاب اسلامی را به پایان برساند، به برکت وجود همین مردم و بازاریان مبدل به یک بستر بزرگ در حیات جاودان جمهوری اسلامی ایران شد.

وی در ادامه به نقش کلیدی اصناف کرمانشاه در دوران هشت ساله دفاع مقدس اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: وجود بیش از ۱۴ یگان و ۱۵۰ هزار جوان در رویارویی نزدیک با حملات دشمن و شروع جنگ از کرمانشاه، مصداق بارز کلام مقام معظم رهبری در نامیدن کرمانشاه با عنوان سینه ستبر کشور است و از این رو می طلبد که مسئولین با نگاه حساس تری نسبت به عقب ماندگی های این استان که یادگار جنگ تحمیلی است، نگاه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی