English

سردار فرهنگ مستعد حصاری:

همایش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در اردبیل برگزار می شود

جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: همایش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در اردبیل برگزار می شود.

 همایش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در اردبیل برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سردار فرهنگ مستعد حصاری  جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از 700 برنامه در استان اردبیل اجرایی می‌شود که تمهیدات لازم برای اجرای این برنامه‌ها اتخاذ شده است.

وی گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از روز یکشنبه با اجرای رژه اقتدار در اردبیل صبحگاه مشترک نیروهای مسلح برگزار می‌شود و نیز نمایش افلاکیان خاکی، نمایشگاه و موکب عزاداری در گمرک بیله‌سوار، نشست روشنفکری با موضوع گام دوم انقلاب ، نمایشگاه عکس و مجمع بسیج شهرستان برگزار می‌شود.

جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل  تصریح کرد: در روز دوشنبه زنگ مهر و مقاومت نواخته می‌شود و همایش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، برگزاری شب شعر خاطره، نمایشگاه دفاع مقدس، خاطره‌گویی و رونمایی از کتاب و جلسه شورای اداری استان نیز در این روز برگزار خواهد شد.

مستعد حصاری افزود: در روز دوم مهرماه نیز دیدار با مادران شهدا، یادواره شهدای بخش انگوت، کلاس‌های ترویج و آموزش بسیج همگام با کشور و بازدید از صنایع موفق استان انجام می‌شود و پروژه‌هایی محرومیت‌زدایی روستایی نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: سوم مهرماه نیز همایش عفاف و حجاب ، یادواره شهدای بخش سبلان برگزار و کارگاه شهید حسن‌زاده افتتاح و ویزیت رایگان نیز در مناطق محروم انجام می‌شود و از دیگر برنامه‌های این روز نشست‌های سیاسی و روشنگری با محوریت گام دوم انقلاب و نمایشگاه عکس و ایستگاه صلواتی است.

جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: در چهارم مهرماه همایش تجمع بزرگ بسیجیان پیشکسوت و رزمندگان دوران دفاع مقدس، مسابقات ورزشی، اختتامیه طرح هجرت، یادواره شهدای فرهنگی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، مسابقه کاراته بسیج، شب شعر و یادواره شهدای شهرداری برگزار می‌شود.

مستعد حصاری اظهار کرد: در پنجم مهرماه نیز بسیجیان به صورت سازمان یافته در نماز عبادی سیاسی جمعه حضور می‌یابند و در این روز همایش پیاده‌روی نیز انجام می‌شود.

وی از افتتاح پایگاه شهید عباسی و پروژه آبرسانی شرب در روز ششم مهرماه خبر داد و گفت: در این روز از جانبازان دوران دفاع مقدس عیادت شده و یادواره شهدای والفجر 8 و یگان دریایی در این روز برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه