English

حضور تیم دوچرخه‌سواری مشهد در اردوی قزاقستان

رییس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به این که در کشور پیست سرپوشیده چوبی نداریم و مسابقات آسیایی نیز در چنین پیستی برگزار می‌شود دوچرخه سواران به خارج از کشور اعزام شدند.

حضور تیم دوچرخه‌سواری مشهد در اردوی قزاقستان

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی روزبهان رییس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی در خبری اطلاع رسانی کرد: تیم دوچرخه‌سواری موج‌های آبی مشهد به منظور برگزاری اردوی مشترک به کشور قزاقستان اعزام شد.

روزبهان در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: تیم یادشده شب گذشته و با هدف آمادگی بیشتر و آشنایی با تکنیک‌های پیست سر پوشیده و چوبی به قزاقستان اعزام شده است.

رییس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: با توجه به این که در کشور پیست سرپوشیده چوبی نداریم و مسابقات آسیایی نیز در چنین پیستی برگزار می‌شود دوچرخه سواران به خارج از کشور اعزام شدند.

وی در ادامه این خبر یادآور شد: امیر علی علیزاده، امین رحیم آبادی و رامین اکبری به عنوان رکابزن و محمد ابوحیدری به عنوان مربی در این اردو حضور دارند.

رییس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی در ادامه اظهار کرد: ۱۰ مربی با مدرک درجه یک دوچرخه‌سواری در خراسان رضوی فعالیت دارند.

روزبهان در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد همچنین ۲۵۰ دوچرخه‌سوار سازمان یافته، این رشته ورزشی را در استان پیگیری می‌کنند که ۷۰ نفر آن‌ها زن هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه