English

حجت الاسلام حجت گنابادی‌نژاد:

حضور بیش از ۸ میلیون و پانصد هزار زائر و مسافر نوروزی در مشهد

معاون استانداری خراسان رضوی بیان کرد: بیشترین میزان خروج مسافر از مشهد طی روزهای دهم و یازدهم فروردین‌ماه گزارش شده است.

حضور بیش از ۸ میلیون و پانصد هزار زائر و مسافر نوروزی در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی در خبری عنوان کرد: بیش از ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار زائر و مسافر از روز مبعث حضرت رسول اکرم(ص) تا پایان ۱۳ فروردین‌ماه امسال به مشهد وارد شده‌اند.

حجت الاسلام گنابادی‌نژاد در ادامه این خبر اضافه کرد: از ۱۰ اسفندماه پارسال همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) حضور زائران و عاشقان زیارت امام رضا( ع) در مشهد مقدس را شاهد بودیم و نکته قابل توجه این است که طی روزهای ۱۲و ۱۳ فروردین جاری میزان خروجی مسافر بیش از ۳۰۰ هزار نفر اعلام شده است.

معاون استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: بیشترین میزان خروج مسافر از مشهد طی روزهای دهم و یازدهم فروردین‌ماه گزارش شده است و در روزهای مذکور، روزانه بیش از ۵۰۰ هزار نفر خروجی مسافر ثبت شده است.

حجت الاسلام گنابادی‌نژاد در خاتمه خاطرنشان کرد: به همت کمیته حمل و نقل ستاد تسهیلات خدمات سفر استان و معاون هماهنگی عمرانی استانداری تمهیدات مطلوب برای بازگشت مسافران فراهم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه