English

مراسم بزرگداشت شهدای حرم رضوی در تبریز برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت شهدای حرم امام رضا (ع) فردا ۲۱ فروردین در تبریز برگزار خواهد شد.

مراسم بزرگداشت شهدای حرم رضوی در تبریز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، مراسم بزرگداشت شهیدان حرم رضوی حجج‌الاسلام «محمد اصلانی» و «محمدصادق دارایی» و یار جانبازشان حجت‌الاسلام «محسن پاکدامن»، روز یک‌شنبه ۲۱ فروردین از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ در حسینیه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) حوزه علمیه حضرت امیرالمؤمنین (ع) تبریز برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، روحانیون، طلاب و عموم مردم، همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام «مجتبی نظری» مدرس حوزه و دانشگاه برگزار خواهد شد.

گفتنی است یک تروریست تکفیری روز سه‌شنبه ۱۶ فروردین ماه در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم منور امام رضا(ع) با چاقو به سه روحانی حمله کرد و آنان را به شدت مجروح کرد.

هر سه روحانی که در این حادثه مورد سوء قصد قرار گرفته بودند از فعالان جهادی و فرهنگی در مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد بودند.

به دنبال این اقدام تروریستی حجت‌الاسلام محمد اصلانی، که برادر ۲ شهید بود، در همان لحظات اولیه به شهادت رسید و حجج اسلام پاکدامن و دارایی پس از انتقال به بیمارستان تحت درمان قرار گرفته و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند که سرانجام حجت الاسلام دارایی نیز عصر پنجشنبه بر اثر جراحات و صدمات وارده به شهادت رسید .

آیین تشییع حجت الاسلام اصلانی پنجشنبه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسوولان از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی برگزار شد و آیین تشییع شهید دارایی نیز جمعه برگزار شد و پیکر مطهر هر دو شهید در صحن جمهوری، در کنار شهدای انفجار تروریستی حرم مطهر رضوی در سال ۱۳۷۳ به خاک سپرده شد.

مراسم بزرگداشت

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه