English

حسن قاسم پور:

سازمان های مردم نهاد استان اردبیل مطالبه گر باشند

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: سازمان های مردم نهاد در سطح استان باید مطالبه گر باشند.

سازمان های مردم نهاد استان اردبیل مطالبه گر باشند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حسن قاسم پور ، سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در مراسم آغاز فعالیت رسمی سازمان مردم نهاد زیست محیطی بایگان طبیعت شهرستان نمین گفت: تاثیر مطالبه گری سازمان های مردم نهاد بسیار بیشتر از فعالیت سایر دستگاه هاست و به ویژه در حوزه محیط زیست نیاز به افرادی داریم که با فهم دقیق حساسیت های این حوزه و از طریق جلب توجه مردم و مسئولان در راستای کاهش معضلات زیست محیطی گام بردارند.  

وی با اشاره به اینکه شهرستان نمین به دلیل داشتن منابع طبیعی مانند جنگل و تالاب یکی از زیباترین مناطق استان به شمار می رود گفت: با ثبت سازمان مردم نهاد بایگان طبیعت نمین و جلب مشارکت مردمی در حفاظت از محیط زیست امیدواریم رفع معضلات زیست محیطی این شهرستان سرعت بیشتری بگیرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل نیز در این مراسم با اشاره به اینکه از نمین با عنوان گلشهر فرهنگی یاد می شود گفت: وقتی جایی فرهنگ و الگوی مناسب وجود دارد نیازی به فرهنگسازی نیست بلکه باید تلاش کرد فرهنگ و الگوی فراموش شده احیا و سپس ترویج شود.

رضوان باقلاچی همچنین بر استقلال سازمان های مردم نهاد از دولت تاکید کرد و گفت: این سازمان ها می توانند با فراهم کردن امکان استفاده از مسئولیت اجتماعی شرکت ها و یا جلب مشارکت خیرین در راستای اهداف خود حرکت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه