English

غلامرضا صادقی:

آمادگی کامل دستگاه‌های مسئول در حفاظت از اراضی ملی و منابع استان

رییس شورای قضایی استان خراسان رضوی بیان کرد: لزوم آمادگی کامل دستگاه‌های مسئول در زمینه حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی در دوران تعطیلات نوروزی در استان خراسان رضوی.

آمادگی کامل دستگاه‌های مسئول در حفاظت از اراضی ملی و منابع استان

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، غلامرضا صادقی رییس شورای قضایی استان خراسان رضوی در سخنانی تاکید کرد: لزوم آمادگی کامل دستگاه‌های مسئول در زمینه حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی در دوران تعطیلات نوروزی در استان خراسان رضوی.

صادقی این سخنان را در مراسم آغاز به کار اکیپ گشت‌های مشترک شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی عنوان کرد و افزود: مدیران در دستگاه‌های مرتبط، با تمام توان و با استفاده از کلیه‌ی ظرفیت‌های قانونی از اراضی ملی و منابع طبیعی به ویژه در ایام پیش رو مراقبت کرده واز هرگونه دست اندازی جدید به این اراضی پیشگیری بعمل آورند.

رییس شورای قضایی استان خراسان رضوی همچنین متذکر شد: هر چند در مشهد و شهرستان‌های استان اقدام های خوبی با هدف حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی صورت پذیرفته، اما این فعالیت‌ها کافی نیست، بلکه لازم است ضمن پیشگیری از سوء استفاده عده‌ای قانون شکن، مسئولان نسبت به اعاده به وضع سابق این اراضی و منابع اقدام موثر و عاجل داشته باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: از دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی خواسته شده تا نسبت به شناسایی دست‌های پشت پرده دست اندازی به حقوق بیت المال اقدام تا در چارچوب موازین قانونی با آن برخورد شود و در این راستا افراد و جریانات مؤثر در کانون توجه و برخورد خواهند بود.

صادقی در خاتمه اظهار کرد: یکی از سیاست‌های اصولی دستگاه قضایی کاهش پرونده‌های قضایی است و در این راستا مدیریت پرونده‌های قضایی مورد توجه و تأکید است و بر این اساس باید اولین اقدام مدیران مسئول، رفع تصرف و اعاده به وضع سابق باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه