English

محمود قلی‌زاده خبر داد:

تخریب یک هزار و ۴۸۵ هکتار مرتع در استان اردبیل

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: امسال یک هزار و ۴۸۵ هکتار از مراتع این استان تخریب شده است.

تخریب یک هزار و ۴۸۵ هکتار مرتع در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمود قلیزاده ، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: در عین حال امسال ۴۲۰ هکتار از اراضی ملی با صدور احکام قضایی توسط یگان حفاظت منابع طبیعی از دست اشخاص فرصت‌طلب و سودجو خارج و به بیت‌المال بازگردانده شد.

او می گوید: برای برخورد با سودجویانی که قصد تعدی به اراضی ملی و بیت‌المال را دارند از تمام توان اجرایی و قانونی خود استفاده خواهیم کرد.

به گفته مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل امسال همچنین با تلاش شبانه‌روزی ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان و کنترل گلوگاه‌های قاچاق فرآورده‌های جنگلی ، ۷۹۶  اصله چوب‌آلات ، ۶ هزار و ۸۱۵ کیلوگرم زغال، ۳۲ هزار و ۱۶۰ کیلوگرم هیزم قاچاق جنگلی و ۱۲۰ باب کوره زغال کشف شده است.

قلی زاده گفت: تاکنون ۹۶۰ خودرو حامل چوب در ایستگاه بازرسی کنترل شده و ۱۳۲ مورد هم از کارخانه های چوب بری بازدید به عمل آمده است.

او می گوید: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی اقدامات خود را برای محافظت از مراتع نیز افزایش داده‌اند و به هر نحو ممکن جلوی تخریب مراتع در این استان گرفته می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: نسبت به سال‌های گذشته تخریب مراتع در این استان به حداقل رسیده و ماموران یگان حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری هم در نقاط مختلف مستقر هستند تا جلوی تخریب مراتع گرفته شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی