English

بازرس کل گیلان اعلام کرد؛

معرفی ۱۱ مدیر ارشد و میانی متخلف به دستگاه قضایی/۱۷ میلیارد تومان تخلف توسط سازمان بازرسی گزارش شده است

بازرس کل گیلان در نشست شورای قضایی استان از معرفی 11 مدیر ارشد و میانی متخلف به دستگاه قضایی استان توسط سازمان بازرسی در سال 97 خبر داد.

معرفی 11 مدیر ارشد و میانی متخلف به دستگاه قضایی/17 میلیارد تومان تخلف توسط سازمان بازرسی گزارش شده است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سیف اله مسرور بازرس کل گیلان  با بیان اینکه از مجموع 43 برنامه بازرسی درنظر گرفته شده برای سال 97 تاکنون 35 برنامه اجرا شده است افزود: بخشی از پرونده های مفتوحه در سازمان بازرسی استان به دستگاه قضایی ارجاع شده است.

بازرس کل استان 4 برنامه بازرسی را مختص به موضوع پسماند استان برشمرد و عنوان کرد: تا پایان سال 97 گزارشی جامع از وضعیت پسماند گیلان تهیه می شود که به مثابه منشوری در موضوع پسماند خواهد بود.

معرفی 11 مدیر ارشد و میانی متخلف به دستگاه قضایی

وی از معرفی 11 مدیر ارشد و میانی متخلف به دستگاه قضایی استان توسط سازمان بازرسی در سال 97 خبر داد و اظهار داشت: افزون بر این تعداد نیز پرونده  45 نفر از کارکنان متخلف دستگاه ها در سال جاری به دستگاه قضایی ارجاع شده است.

مسرور با اشاره به پرونده های تخلفات مالی در سال 96 و 97 عنوان نمود: با ورود سازمان بازرسی به تخلفات مالی در سال 96 از تضییع بالغ بر 38 میلیارد تومان و در سال جاری تا کنون قریب به 4 میلیارد تومان جلوگیری شده و یا اموال به بیت المال بازگردانده شده است.

بازرس کل استان همچنین افزود: در موضوع تعرض به اراضی ملی و منابع طبیعی 8 پرونده تشکیل شده است که در این راستا از تغییر کاربری، تخریب و تصرف حدود 79 هزار متر مربع از این اراضی جلوگیری شد.

17 میلیارد تومان تخلف توسط سازمان بازرسی گزارش شده است

مسرور درباره پرونده های تخلفات مالی ارسالی به مراجع قضایی گیلان در سال 97 نیز بیان داشت: در این پرونده ها حدود 17 میلیارد تومان تخلف توسط سازمان بازرسی گزارش شده است که این مبلغ در سال گذشته حدود 44 میلیارد تومان بود و از مراجع قضایی تقاضای صدور حکم شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه