English

فرماندار شهرستان خمینی شهر:

امر به معروف و نهی از منکر باید از خود شخص شروع و همگانی شود

فرماندار شهرستان خمینی شهر بیان کرد: امربه معروف و نهی از منکر باید از خود شخص شروع و همگانی شود.

امر به معروف و نهی از منکر باید از خود شخص شروع و همگانی شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان ، حسن سلیمی در جمع مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت:  هر فردی فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر را از خودش شروع کند.

وی نظارت مدیران و حاکمان را حائز اهمیت برشمردو بیان کرد: مدیران خود باید اجرا کننده معروف ها باشند ؛ به طور مثال مدیران ادارات ، نماز را در نماز خانه اداره اقامه کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه الگوهای بسیار ارزشمندی در جامعه وجود دارد افزود: نیاز همه مسئولان است که از بزرگان جامعه الگوبرداری کنند و برخوردهای آنان را در مواجهه با معروفها و منکرات سر لوحه کا  خود قرار دهند.

سلیمی در ادامه به رفتارهای مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی در برخورد با منکرات اشاره کرد و ادامه داد: شهید سلیمانی در برخورد با افراد بی حجاب ، بسیار  عالمانه و با رافت برخورد می کرد و این یک الگوی جامع برای آمران به معروف و ناهیان از منکر است.

وی در بحث موسیقی و ابعاد آن  تشریح کرد: در موسیقی نمی توان نظر کلی مطرح نمود و دیدگاه های مختلفی در این عرصه مطرح شده که در بین آنها نظر مقام معظم رهبری برای ما حائز اهمیت است ، برخی علما کلا موسیقی را حرام می دانند و برخی هیچ نظری در این خصوص اعلام نکرده اند.

فرماندار شهرستان خمینی شهردر پایان خاطر نشان کرد: امید است بتوانیم امر به معروف و نهی از منکر را در همه جوانب رعایت کنیم که این امر خود منجر به قضاوتی بهتر در بحث امر به معروف و نهی از منکر می شود.

فرمانداری خمینی شهر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه