English

مرتضی مدنی:

تشکیل۴۵۰ فقره پرونده تخلف در یک ماهه گذشته در خراسان رضوی

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی بیان کرد: از ۱۴ اسفندماه سال گذشته تا ۱۴ فروردین ماه کنونی گشت بازرسی تعزیرات هزار و پنج مورد گشت در بازار استان انجام داده است.

تشکیل۴۵۰ فقره پرونده تخلف در یک ماهه گذشته در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی مدنی مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی عنوان کرد: بیشترین فراوانی تخلفات در پرونده های تشکیل شده در تعزیرات مربوط به بازار شب عید و نوروز ۱۴۰۱ استان مربوط به گران فروشی و عدم درج قیمت بر روی کالا بوده است.

مدنی در ادامه این خبر اظهار کرد: از ۱۴ اسفندماه سال گذشته تا ۱۴ فروردین ماه کنونی گشت بازرسی تعزیرات هزار و پنج مورد گشت در  بازار استان انجام داده است که در این راستا ۴۵۰ فقره پرونده تخلف به ارزش هشت میلیارد ریال تشکیل شد که در حال بررسی است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی تصریح کرد: در بازه زمانی مزبور از سازمانهای نظارتی مختلف پرونده های تخلف به تعزیرات حکومتی ارسال شده است که هزار و ۱۷۸ پرونده مربوط به اتاقهای اصناف بوده که از این تعداد به ۳۴۵ پرونده رسیدگی شده که میزان محکومیت آنها ۵۵ میلیارد ریال است.

وی همچنین متذکر شد: در این مدت ۳۲۳ پرونده تخلف نیز از سوی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی به تعزیرات حکومتی استان ارسال و به ۱۰۰ مورد از این پرونده ها رسیدگی شده که میزان محکومیت آنها ۴۶ میلیارد ریال بوده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی یادآور شد: همچنین در مدت مزبور ۱۲۸ پرونده تخلف نیز از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به تعزیرات ارسال شده که به ۷۵ مورد پرونده رسیدگی شده و میزان محکومیت آنها ۷۸ میلیارد ریال بوده است.

مدنی خاطرنشان کرد: همچنین از ابتدای فروردین ماه امسال ۱۴ واحد صنفی متخلف مهر و موم شده است که شامل واحدهایی از جمله نانوایی، عرضه مواد پروتئینی، واحد اقامتی، واحد اغذیه فروشی در پایانه مسافری و واحد خوارو بار فروشی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه