English

یعقوبعلی نظری:

سفر ریاست جمهوری به خراسان رضوی با ۱۸۳ مصوبه همراه بود

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: ۵۸ پروژه در این سفر استانی به ارزش ۱۸ هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان به بخش زیربنایی تعلق گرفت، تقریبا همه راه‌های اصلی نیمه تمام استان و همه راه‌های اصلی کنونی روکش و بهسازی خواهد شد.

سفر ریاست جمهوری به خراسان رضوی با  ۱۸۳ مصوبه همراه بود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی : ۱۸۳ مصوبه با ۲۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر سه روزه رئیس‌جمهور و هیئت دولت به این استان برای مدت سه سال در نظر گرفته شده است.

نظری ادامه داد: همچنین ۲۰۰ میلیارد تومان و یک ‌میلیارد و ۳۷۹ میلیون دلار برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان در نظر گرفته شد. علاوه بر این اعتبارات در سفر هیئت دولت به استان، ۳۱ هزار و ۴۴۸ میلیارد تومان تسهیلات برای بخش‌های مختلف اقتصادی و زیربنایی پرداخت خواهد شود.

استاندار خراسان رضوی افزود: ۵۸ پروژه در این سفر استانی به ارزش ۱۸ هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان به بخش زیربنایی تعلق گرفت، تقریبا همه راه‌های اصلی نیمه تمام استان و همه راه‌های اصلی کنونی روکش و بهسازی خواهد شد.

وی همچنین اضافه کرد: طرح‌های آب و برق و گازرسانی در بخش تولید و انتقال آن‌ها در قالب طرح‌های زیربنایی است و بخش عمده سرمایه گذاری ارزی میلیاردی نیز مربوط به بخش ایجاد خطوط انتقال گاز خواهد بود.

نظری تاکید کرد: در بخش بهداشت و درمان ۱۶ توافق نامه و پروژه به ارزش ۲ هزار و ۱۰۵ میلیارد تومان و در بخش‌های فرهنگی، آموزشی و ورزشی نیز ۲هزار و ۶۳۷ میلیارد تومان اعتبار در قالب ۴۲ پروژه مصوب شده است.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: برای بخش صنعت و معدن ، ۶ توافق نامه با ۵۰۴ میلیارد تومان اعتبار به همراه ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات مصوب شد و در حوزه امنیتی، انتظامی و قضایی، هفت پروژه با ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: در بخش رفاه اجتماعی و اشتغال با ۳۳ پروژه، ۱۲۳ میلیارد تومان اعتبار و ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری مصوب و البته ۳۱ میلیارد و ۱۴۸ میلیون تسهیلات نیز در این بخش مصوب شد.

استاندار خراسان رضوی یادآور شد: علاوه بر این‌ها سه پروژه ویژه و کلان شامل قطار سریع السیر تهران- مشهد، آزاد راه حرم تا حرم و شهرک فرودگاهی امام رضا (ع) نیز در سفر رئیس جمهور مطرح شد، اما از آنجایی که تعیین منابع این طرح‌ها از محل‌های ویژه و در اختیار دولت است، بودجه آن‌ها به اقتضای پروژه‌ها تعیین خواهد شد.

نظری در خاتمه خاطرنشان کرد: این سه پروژه عمده فقط مربوط به استان نیست، بلکه سه پروژه ملی با هدف تسهیل، ارزان‌سازی و توسعه زیارت برای آحاد مردم کشور است، همچنین طرح‌های زیربنایی از جمله آب مشهد نیز مربوط به دوره اوج حضور زائران به مشهد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه