English

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان گفت:

ضرورت در کنترل بازار با توجه به افزایش تقاضا

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به فرارسیدن ماه رمضان افزود: با توجه به افزایش تقاضای برای خرید کالاهایی مانند گوشت و مرغ، تخم مرغ، قند و شکر، خرما، برنج، روغن، زولبیا و بامیه، کنترل بازار ضروری به نظر می رسد.

ضرورت در کنترل بازار با توجه به افزایش تقاضا

به گزارش خبرگزاری موج همدان، مرضیه یونسی سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ماه رمضان افزود: با توجه به افزایش تقاضای برای خرید کالاهایی مانند گوشت و مرغ، تخم مرغ، قند و شکر، خرما، برنج، روغن، زولبیا و بامیه، کنترل بازار ضروری به نظر می رسد.

وی عنوان کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان طرح نظارتی ضیافت ۱۴۰۱ با همکاری سایر دستگاه ها با هدف پیشگیری، پایش و نظارت مداوم و متمرکز بر نحوه عرضه کالاهای پرمصرف در این ماه مبارک آغاز شد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان اظهار داشت: طرح کنترل بازار با همکاری دستگاه های نظارتی از جمله سازمان صمت، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی اجرایی می شود.

یونسی ادامه داد: طرح ضیافت ۱۴۰۱ از روز گذشته آغاز شده و در این راستا وضعیت توزیع کالاهای یاد شده در مراکز تولیدی، توزیعی، بازار، فروشگاه های زنجیره ای و اصناف بررسی می شود.

وی با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی به عنوان رکن قضایی بازار تنها مکلف به رسیدگی به پرونده ها و صدور حکم است با این وجود نسبت به پایش و نظارت مداوم و متمرکز بر نحوه عرضه کالا در بازار با همکاری سایر نهادهای مسئول نظارت دارد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به فرارسیدن ماه رمضان  افزود: با توجه به افزایش تقاضای برای خرید کالاهایی مانند گوشت و مرغ، تخم مرغ، قند و شکر، خرما، برنج، روغن، زولبیا و بامیه، کنترل بازار ضروری به نظر می رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه