English

امام جمعه کرمانشاه:

اشتغال جوانان و تولید دانش بنیان نیاز به عزمی بسیجی وار دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین»، گفت: مسئولان باید با پشتوانه علمی برای افزایش تولید در راستای اشتغالزایی پایدار تلاش کنند.

اشتغال جوانان و تولید دانش بنیان نیاز به عزمی بسیجی وار دارد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در دیدار رئیس و معاونین سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ظرفیت های خوب تولید دانش بنیان در استان وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: باید با بسیج همه امکانات زمینه اشتغال جوانان و تولید دانش بنیان فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه ماموریت جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری استان در حمایت از شرکت های دانش بنیان را خطیر دانست و گفت: فراهم آوردن زمینه تسهیل برای فعالیت جوانان بخصوص افراد صاحب ایده و فکر نو می تواند راه گشا بسیاری از مشکلات در استان باشد.

در ادامه این دیدار رییس سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت این نهاد انقلابی تصریح کرد: نام گذاری سال ۱۴۰۱ با عنوان «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین» توسط رهبر معظم انقلاب، سال پر مسئولیتی را برای جهادگران رقم زده است و ما همچون برهه های مختلف دیگر انقلاب آماده انجام ماموریت های خطیر خود در بخش های مختلف هستیم.

بهرام بادکو افزود: مجموعه جهاد دانشگاهی در سطح کلان در حوزه دانش بنیان خدمات چشمگیری داشته و هم اکنون طرح های کلان فناوری را راهبری می کند.

وی ادامه داد: برج بزرگ فناوری استان آماده ارایه خدمات به جوانان فناور و شرکت های دانش بنیان است.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه با اظهار امیدواری بر اینکه همه با همدلی و همراهی زمینه اشتغال و توسعه فعالیت جوانان فناور و شرکت های دانش بنیان را فراهم آوریم، افزود: ظرفیت های خوبی برای افزایش تعداد شرکت های دانش بنیان در استان وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه