English

استاندار کرمانشاه:

کرمانشاه به رغم وجود ۶ مرز رسمی از مشکلات معیشتی رنج می‌برد

استاندار کرمانشاه گفت: به رغم وجود ۶ نقطه مرزی، اشتغال و مشکلات معیشتی همچنان مهمترین خواسته مردم استان کرمانشاه است و باید همه در این راستا تلاش کنیم تا رضایت مردم فراهم شود.

کرمانشاه به رغم وجود ۶ مرز رسمی از مشکلات معیشتی رنج می‌برد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، بهمن امیری‌مقدم در سفر به گیلانغرب به منظور بررسی مسایل و مشکلات پایانه مرزی سومار با اشاره به اهمیت نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام  تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین بر لزوم عمل به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد.

وی اظهار داشت: اگر در طول سال های گذشته به درستی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب به خصوص در بحث حمایت از تولید عمل می شد اکنون دغدغه ای وجود نداشت.

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: دنیا امروز به دنبال تعامل با جمهوری اسلامی است و این هم به برکت خون های ریخته شده و هدایت های خوب رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

امیری‌مقدم با اشاره به فعالیت مرز سومار به عنوان یکی از ۶ مرز رسمی استان کرمانشاه اضافه کرد: باید به گونه‌ای عمل شود، صادرات در مرز سومار به صورت یک مرز کاملا فعال انجام بگیرد.

وی ادامه داد: وجود ۶ مرز رسمی در استان این ظرفیت را فراهم نموده تا صادرات بیش از آنچه که در حال حاضر صورت می گیرد افزایش یابد تا استان بهتر و بیشتر از این از وجود این مرزها و ظرفیت ها منتفع گردد.

وی با تاکید بر رفع موانع موجود اظهار داشت: در تکمیل زیرساخت های مرز سومار مبنا باید طرح جامع باشد و هر چه زودتر به نتیجه برسد و زیرساخت های مرز متناسب با شئونات زوار عتبات عالیات تکمیل شود.

وی از اختصاص اعتبار لازم به منظور روکش آسفالت جاده سومار به مرز به طول هشت کیلومتر خبر داد.

استاندار کرمانشاه همچنین ضرورت انضباط بخشی به پایانه و لزوم فعال نمودن بخش خصوصی جهت تسریع در روند صادرات و همچنین ایجاد سیستم یکپارچه مدیریتی در مرز های کرمانشاه را مورد تاکید قرار داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه