English

استاندار کرمانشاه:

باید ظرفیت های کرمانشاه را معرفی کنیم

استاندار کرمانشاه با تبریک و گرامیداشت دهه فجر، با بیان اینکه کرمانشاه نیاز به مسئولین پاکدست دارد، گفت: این حق مردم کرمانشاه است که مسئولین صادق داشته باشند.

باید ظرفیت های کرمانشاه را معرفی کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه،  استاندار کرمانشاه از افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی 433 پروژه با اعتبار یازده هزار میلیارد تومان در دهه فجر در استان خبر داد.

بهمن امیری‌مقدم در مراسم گرامیداشت سالروز بازگشت بنیانگذار جمهوری اسلامی و آغاز دهه مبارکه فجر در حسینیه شهدای شهر کرمانشاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی خود دستاوردهای زیادی داشته، گفت: باید بگونه‌ای از انقلاب روایتگری کنیم که جوانان امروز که سالهای قبل از انقلاب را درک نکرده اند، حس کنند خودشان در آن زمان حضور داشته اند.

 امیری مقدم با بیان اینکه برای بیان دستاوردهای نظام باید ساعت ها وقت بگذاریم، تاکید کرد: انقلاب اسلامی نه فقط برای مردم ایران اسلامی عزت و افتخار آورد، بلکه امروز همه مستضعفان دنیا به آن امید دارند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در سالهای قبل از پیروزی انقلاب در استعمار آمریکا بودیم، گفت: آن زمان نیروهای مسلح ما اجازه نداشتند تجهیزات نظامی خود را تعمیر کنند و باید منتظر مستشاران آمریکایی می ماندند، در حالیکه امروز در حوزه سیاسی ما در یک طرف میز و آمریکا در طرف دیگر میز مذاکره نشسته که این اقتدار ایران اسلامی را نشان می دهد.

امیری مقدم با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی تا جایی است که کسی جرات عرض اندام در برابر ایران اسلامی را دنیا ندارد، افزود: امروز رهبر معظم انقلاب با اقتدار با دشمنان حرف می زند و به آنها هشدار می دهد که اگر دست از پا خطا کنند، حیفا و تلاویو را با خاک یکسان می کنیم.

وی ادامه داد: امروز به برکت خون شهدا، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج قدرتمند بوده و دشمنان نمی خواستند و نمی خواهند این اقتدار را ببینند.

امیری مقدم اشاره ای هم به اقتدار علمی کشور داشت و گفت: امروز جوانان ما در حوزه هایی ورود کرده اند که دشمنان انتظار آن را نداشتند و از این پیشرفتها مات و مبهوت مانده اند.

امیری مقدم در ادامه از همه مردم کرمانشاه خواست تا از امروز از کرمانشاه بد نگویند و خوبی ها و زیبایی ها و ظرفیت های آن را برجسته کنند.

وی ادامه داد: کرمانشاه در حوزه هایی مثل فرهنگ، وحدت، تاریخ، صنایع دستی، کشاورزی و... در کشور حرف برای گفتن دارد و باید ظرفیت های کرمانشاه را معرفی کنیم.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمانشاه در ادامه با تاکید بر اینکه از هیچ دستگاهی کوتاهی نمی پذیرم، تاکید کرد: از همه مسئولین توقع دارم با تمام توان خود در راستای حل مشکلاتی مثل بیکاری و مشکلات اقتصادی تلاش کنند و استان را پویا و پرتحرک کنند.

وی با بیان اینکه حتما تغییراتی را در حوزه فرمانداران شهرستان های مختلف خواهیم داشت، گفت: در تغییر فرمانداران مدیری را منصوب می کنم که از مدیر قبلی پرتوان تر باشد تا جابجایی ها منجر به خدمتگزاری بیشتر شود.

 وی با بیان اینکه مدیران باید پاسخگوی مردم باشند، گفت: مدیری که پاسخگوی مردم نبوده و در مراجعات مردمی حضور نداشته باشد را قبول ندارم. باید میزهای خدمت جهادی در ادارات ایجاد شود تا به مردم خدمات مناسبی ارائه شود.

امیری مقدم گریزی هم به بیانات مقام معظم رهبری در سفر به استان کرمانشاه زد و گفت: معظم له استان را چهره زیبا و سینه ستبر ایران اسلامی خواندند، لذا کرمانشاه باید چهره زیبای انقلاب اسلامی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه