English

مدیر حوزه ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

اقدامات دشمن باید با اطاعت بی‌چون چرا از رهبری خنثی شود

مدیر حوزه ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: باید در برابر اقدامات دشمنان از رهبری اطاعت بی چون و چرا داشته باشیم تا اقدامات و توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

اقدامات دشمن باید با اطاعت بی‌چون چرا از رهبری خنثی شود

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام سید محمد طباطبایی نسب عصر امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام علی برهان امام جمعه مهریز اظهار داشت: دشمنان از زمان شکل گیری جمهوری اسلامی و پیروزی انقلاب همواره به فکر وارد کردن ضربه به کشور، نظام و انقلاب بوده اند.

وی بیان کرد: امروز دشمن از هر وسیله‌ای استفاده می‌کند تا به انقلاب ضربه وارد کند اما ما باید در برابر این اقدامات دشمنان، زیر سایه رهبری و با اطاعت بی چون و چرا از منویات رهبر معظم انقلاب، تمام اقدامات دشمنان را همچون گذشته خنثی کنیم .

طباطبایی نسب در مورد جایگاه روحانیت در نظام اسلامی نیز بیان کرد: مردم انتظار کوتاهی و سازش در برابر دشمنان را از روحانیت ندارند زیرا این مردم پیرو ائمه هستند و در مرام امام حسین (ع) که انقلاب ما ریشه در قیام امام حسین (ع) دارد و در مرام امام هادی (ع) که امروز سالروز شهادت ایشان است، سازش وجود ندارد.

مدیر حوزه ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: مردم نیز می خواهند که روحانیت در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه ایستادگی در برابر دشمنان یکی دیگر از برکات نظام امامت و ولایت است، خاطرنشان کرد: در زمان امام خمینی(ره) و رهبری مقام معظم رهبری دشمن هر کاری که می‌توانست انجام داد تا اقتدار ایران و انقلاب و ولایت را بشکند ولی نتوانستند چرا که این اقتدار ریشه در قیام عاشورا دارد.

طباطبایی نسب در این مراسم با اشاره به ویژگی‌های حجت الاسلام برهان بیان کرد: ایشان شخصیتی شجاع و وارسته بود و حرف خود را با شجاعت و شفاف بیان می کرد.

وی با اشاره به خلأ وجود حجت‌الاسلام برهان در مهریز بیان کرد: شخصی شایسته و وارسته به عنوان امام جمعه مهریز انتخاب خواهد شد تا خلأ حجت الاسلام برهان پر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه