English

نورالله دلخواه:

جابجایی ‌مسافر در ایلام ۴۰ درصد افزایش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: از ۲۵ اسفندماه تا دهم فروردین میزان جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این استان ۴۰ درصد افزایش داشته است.

جابجایی ‌مسافر در ایلام ۴۰ درصد افزایش یافت

به‌گزارش خبرگزاری موج ایلام، نورالله دلخواه با اشاره به آمار سفر و مسافر بوسیله ناوگان حمل و نقل عمومی از مبدا استان به سایر نقاط کشور در بازه زمانی یاد شده یادآور شد: از ۲۵ اسفند لغایت دهم فروردین ماه ۳۲ هزار و ۲۷۹ مسافر با پنج هزار و ۴۴۴ سفر جاجا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: این‌ میزان جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد افزایش داشته است.

وی به تردد وسایل نقلیه هم اشاره کرد و گفت: در این بازه زمانی ۲ میلیون و ۵۱ هزار و ۷۸۰ خودرو در جاده های استان تردد کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۱ درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام بیان کرد: بیشترین میزان ترددها در این مدت در محورهای ایلام - چوار، ایلام - صالح آباد و ایوان - اسلام آباد بوده است.

دلخواه به تردد وسایل نقلیه سنگین هم اشاره کرد و گفت: در این مدت ۱۳ هزار و ۱۶۵ خودرو سنگین در محورهای مواصلاتی استان تردد کرده اند که این‌ میزان‌ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد بیشتر بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه