English

استاندار خبر داد:

کرمانشاه آمادگی ارائه خدمات گردشگری به مسافران را در تمامی ایام سال دارد

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر در کرمانشاه دائمی تشکیل می شود؛ گفت: با سازماندهی و ایجاد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی عضو ستاد، زمینه ارائه خدمت رسانی، افزایش امکانات رفاهی و تسهیل سفر را در تمامی ایام سال و با رویکرد توسعه گردشگری در کرمانشاه انجام خواهیم داد.

کرمانشاه آمادگی ارائه خدمات گردشگری به مسافران را در تمامی ایام سال دارد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، بهمن امیری مقدم، استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان کرمانشاه ضمن اظهار تشکر از همکاری و هم افزایی مناسب دستگاه های امدادی و خدمات رسان و سایر ادارات عضو در ایام نوروز برای ارائه خدمت مطلوب سفر به گردشگران و مسافران، گفت: صنعت گردشگری یکی از پیشران های مهم توسعه در آینده محسوب می شود و بر این اساس ارائه خدمات را نباید صرفا به ایام خاصی از سال محدود کنیم.

نماینده عالی دولت در استان از خدمات دولت سیزدهم با مدیریت صحیح گردشگری و ایجاد زمینه برای تقویت نشاط و امید در جامعه با تکمیل روند واکسیناسیون و تسهیل سفرهای نورزی گفت: انسجام، همکاری و هم افزایی همه دستگاه های مربوطه با وجود افزایش سفرهای نوروزی شرایط مناسبی را برای ارائه خدمت به مسافران فراهم کرد و در روزهای باقیمانده ایام نوروز نیز با جدیت بیشتر تداوم خواهد داشت.

امیری مقدم،‌ با تاکید بر لزوم تدوین برنامه جامع و راهبردی برای گردشگری استان، اظهار کرد: در این راستا، باید دبیرخانه دائمی ستاد خدمات سفر در میراث فرهنگی استان راه اندازی شود.

وی ادامه داد: در این دبیرخانه با کارشناسی تحلیلی و میدانی ضعف ها و نیازهای حوزه گردشگری استان در طول سال شناسایی و برای رفع آن تلاش شود و از سویی نقاط قوت هم تقویت شود.

استاندار کرمانشاه با تاکید براینکه باید تلاش کنیم تا کرمانشاه در حوزه گردشگری به جایگاه بالایی برسد، عنوان کرد: در دبیرخانه ستاد خدمات سفر استان باید عملکرد سایر استانها مانند اصفهان، فارس، بوشهر، خراسان رضوی و هرمزگان که مقصد اصلی گردشگران هستند مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد و از تجربیات آنها استفاده کنیم‌.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن روزهای پایانی تعطیلات نوروز، افزود: همه دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر باید در روز سیزدهم فروردین که آخرین روز تعطیلات نوروز است، هماهنگی های لازم را داشته باشند تا نوروز را با خوبی به پایان برسانیم.

امیری مقدم اظهار کرد: در این چند روز باقی مانده تعطیلات نوروز دستگاه ها همچنان باید آمادگی خود را حفظ کنند و بازرسی ها، نظارت ها و بازدیدها را افزایش دهند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: از مخابرات هم انتظار می رود همانند مشهد، زمانی که مسافری وارد استانمان می شود، پیامک خوش آمدگویی داشته باشد و برخی نکات آموزشی را هم به آنها ارائه دهد.

امیری مقدم در پایان با انتقاد از خاموشی جاده های کرمانشاه، گفت: در مسیر جاده های کرمانشاه و هم در داخل شهرها نباید هیچ گونه خاموشی باشد و باید این موارد به عنوان بخشی از ایمنی سازی جاده و کاهش خطرات مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین تلاش گروه های جهادی در انجام سفرهای نوروزی ۱۴۰۱ شایسته تقدیر دانست و گفت: ظرفیت و انگیزه بالای گروه های جهادی برای خدمت رسانی به مردم باید مورد توجه قرار گیرد و در تمامی بخش های درمانی و امدادی این عزیزان خالصانه در مناطق محروم حضور پیدا می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه