English

جواد ساداتیان:

پیگیر استقرار ادارات دولتی در داورزن هستیم

وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: در بحث فلفل کوبی که ذیل صنایع کشاورزی است و فلفل به عنوان یک برند برای شهرستان داورزن مطرح است با پیگیری که خواهیم کرد.

پیگیر استقرار ادارات دولتی در داورزن هستیم

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جواد ساداتیان وزیر جهاد کشاورزی و هیئت همراه در بدو ورود به داورزن به مقام شامخ شهدای گمنام شهرستان ادای احترام کرد و در جلسه شورای اداری شهرستان حضور یافت.

ساداتیان در جلسه شورای اداری عنوان کرد: بحث کلانی از مشکلات شهرستان داورزن پیرامون کشاورزی است و نگاه رییس جمهور، مردمی و عدالت محوری است و کشاورزی مهمترین بحث در دولت است و اتفاقات خوبی در این سفر در بحث کشاورزی افتاده است.

وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: در بحث فلفل کوبی که ذیل صنایع کشاورزی است و فلفل به عنوان یک برند برای شهرستان داورزن مطرح است با پیگیری که خواهیم کرد شهرک صنعتی در این زمینه سریعا ایجاد شود و باید نمایندگان مردم داورزن در مجلس شورای اسلامی پیگیری بیشتری برای این موضوع داشته باشند.

ساداتیان اظهار کرد: محروم بودن شهرستان داورزن را در هیئت دولت مطرح خواهم کرد و امیدوارم بحث برخورداری شهرستان نیز از داورزن برداشته شود و استقرار ادارات دولتی در داورزن را نیز پیگیری خواهد شد تا بزودی این مشکل نیز حل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه