English

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خبر داد:

ورود ۱۹ هزار خودرو به باغ فدک اصفهان تا ۱۰ فروردین‌ ماه

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از ورود حدود ۱۹ هزار خودرو به باغ فدک از ۲۶ اسفند سال گذشته تا صبح دهم فروردین امسال خبر داد.

ورود ۱۹ هزار خودرو به باغ فدک اصفهان تا ۱۰ فروردین‌ ماه

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی اصغر شاطوری گفت: مجموعه فرهنگی گردشگری باغ فدک در شمال شهر اصفهان، امسال میزبان تعداد زیادی از مسافران عزیز در ایام نوروز است و مدیریت منطقه هفت شهرداری اصفهان تلاش کرده، در حد امکان، بهترین خدمات را به آنها ارایه کند.

وی افزود: باغ فدک از ۲۵ اسفندماه سال گذشته فعالیتش را در حوزه میزبانی از مسافران به طور رسمی آغاز کرد و از ۲۶ اسفند تا صبح دهم فروردین ماه میزبان حدود ۱۹ هزار خودرو بوده است.

شاطوری ادامه داد: طی دو، سه شب اخیر نیز به دلیل کاهش دمای هوا از حجم خودروهای ورودی به این مجموعه کاسته شد و مسافران به انتخاب خودشان غالبا در ورزشگاه‌هایی که از سوی شهرداری به زیرساخت‌های اسکان و وسایل گرمایشی مجهز شده است، اسکان یافتند.

او درباره خدمات ارایه شده به مسافران در باغ فدک نیز اظهار کرد: ارایه نقشه‌های مراکز گردشگری شهر اصفهان به صورت کیوآرکد، فعالیت راهنمایان سفر در مجموعه برای ارایه اطلاعات کافی به مسافران جهت رفت و آمد به مراکز گردشگری شهر و فعالیت ۶ ساعته رادیوفدک در دو نوبت صبح و بعدازظهر و هر کدام به مدت ۳ ساعت، از جمله این خدمات است.

این مقام مسئول افزود: همچنین برپایی بازارچه صنایع دستی،‌ غرفه کتاب، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری مانند تئاتر خیابانی و اجرای تن پوش های عروسکی جهت استقبال از مسافران، از جمله اقدامات فرهنگی در این مجموعه بوده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از برپایی ایستگاه پلیس به منظور تامین امنیت مجموعه باغ فدک نیز خبر داد و گفت: تعامل با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز به منظور تامین ایمنی مسافران، از دیگر اقدامات انجام گرفته در مجموعه فرهنگی گردشگری باغ فدک به شمار می‌رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه