English

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خبر داد

آماده‌سازی باغ فدک اصفهان برای نوروز ۹۸

مدیر منطقه 7 شهرداری اصفهان گفت: باغ فدک اصفهان برای تسهیل در ارایه خدمات به مسافران نوروزی درحال آماده سازی است.

آماده‌سازی باغ فدک اصفهان برای نوروز ۹۸

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی اصغر شاطوری بیان کرد: باغ فدک تنها محل اسکان مسافر به صورت رو باز و موقت است، از این رو برای تسهیل در ارایه خدمات به مسافران نوروزی اقداماتی برای آماده سازی محوطه، تعمیرات و نگهداری در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به وسعت باغ فدک در قسمت انتهایی آن سرویس بهداشتی، امکانات لازم برای استفاده از آب گرم و استانداردهای لازم برای اقامت مسافران در حال احداث است.

شاطوری با بیان اینکه ۱۵۰ نشیمن‌های سکویی با ارتفاع مناسب در محل باغ فدک در حال احداث است، افزود: این سکوها در ابعاد سه در سه متر در حال احداث بوده که برای چادرزدن و استراحت مسافران مهیا می‌شود.

مدیر منطقه 7 شهرداری اصفهان ادامه داد: در باغ فدک محل‌هایی برای شستشوی ظروف و آب‌خوری پیش بینی شده، همچنین تعمیرات، به روز رسانی و رنگ آمیزی تمام ابنیه باغ فدک در حال انجام است.

وی با اشاره به نرده گذاری اطراف دریاچه باغ فدک، گفت: با توجه به اینکه در این دریاچه همیشه آب وجود دارد، برخی خطرات برای کودکان به همراه داشته، از این رو نرده گذاری آن با طرحی زیبا در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر منطقه7 شهرداری اصفهان با بیان اینکه مشکلات مربوط به سیستم برق و بروز رسانی و تعمیرات آن در حال رفع است، خاطرنشان کرد: با آماده سازی باغ فدک آمادگی پذیرایی از مسافران نوروزی از روز ۲۷ اسفندماه وجود دارد.‌

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی