English

علی اصغر شاطوری خبر داد:

اجرای ۹۱ میلیارد تومان پروژه در منطقه ۷ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه 7 شهرداری اصفهان از اجرای ۹۱ میلیارد تومان پروژه در منطقه ۷ شهرداری اصفهان خبر داد.

اجرای ۹۱ میلیارد تومان پروژه در منطقه ۷ شهرداری اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی اصغر شاطوری در یکصد و سومین برنامه افتتاحیه های شهرداری اصفهان با بیان اینکه سعی می کنیم برنامه ریزی های ما مبتنی بر نظرات مردم منطقه و معتمدان محلی باشد، اظهار کرد: سال گذشته 73 قرارداد عمرانی در منطقه 7 شهرداری اصفهان منعقد و کار اجرایی 73 پروژه آغاز شد.

وی با بیان اینکه در مجموع حدود 91 میلیارد تومان ارزش پروژه هایی است که در شهرداری منطقه 7 منعقد و در دست اجرا است، تصریح کرد: در خیابان گلستان عملیات احداث خیابان شهید عبدالرسول زرین حدفاصل خیابان گلستان تا سعدی، عملیات احداث خیابان بهشت حدفاصل سردار کمالی اول بلوار زیتون تا بزرگراه بعثت، ساختمان مدیریت بحران در خیابان نخل و باغ فدک، خیابان سازی شمال مادی دارک حدفاصل آل بویه تا صفاییه، ساماندهی باندغربی بزرگراه بعثت، خیابان سازی های مجموعه تفکیکی های بهاران، بازسازی سالن های مطالعه، احداث بازارچه فدک، احداث فاز دوم دریاچه فدک با کمک شرکت های دانش بنیان در دست اجرا است.

این مدیر شهری اضافه کرد: از ابتدای ورود به منطقه 7 شهرداری اصفهان سعی کردیم یک بیانیه مشکلات برای منطقه درست کنیم. مطالعات انجام و مشکلات احصاء شد، 6 تا 7 مشکل عمده منطقه در این بیانیه آورده شد و تلاش کردیم برنامه ریزی همه ساله خود در منطقه را با نیم نگاهی به این بیانیه انجام دهیم تا در یک بازه 5 تا 6 ساله مشکلات را مرتفع کنیم.

مدیر منطقه 7 شهرداری اصفهان با بیان اینکه یکی از مشکلات منطقه کمبود فضای سبز و عدم کیفیت آب فضای سبز است، افزود: مخازن آب فضای سبز در بلوار فرزانگان احداث شد و امروز حدود 10 کیلومتر لوله کشی انجام و کلکتور آب فضای سبز را احداث کردیم. تمام چاه های سطح منطقه به یکدیگر مرتبط شد تا کیفیت آب مطلوب شود و بتوانیم فضای سبز را از این طریق آبیاری کنیم.

وی از مشکلات منطقه را حاشیه نشینی و پایین بودن سرانه فضای سبز عنوان کرد و گفت: در محلات با کمبود سرانه فضای سبز مواجه بودیم که سعی کردیم با احداث پارک های محلی این کمبود را جبران کنیم.

شاطوری تاکید کرد: در این منطقه در راستای رفع مشکلات شهروندان بوستان آرزو و فرهنگسرای تخصصی کودک و نوجوان احداث شد.

وی با بیان اینکه در این برنامه کلنگ احداث اولین ایستگاه آتش نشانی در محدوده منطقه 7 به زمین می خورد، افزود: با توجه به اینکه ساختمان های بلند بسیاری در منطقه 7 وجود دارد نیاز بود بتوانیم ایمنی ساختمان ها و امنیت شهروندان ساکن در آنها را تامین کنیم.     

مدیر منطقه 7 شهرداری اصفهان اضافه کرد: در میدان حج و در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع اولین ایستگاه آتش نشانی منطقه احداث می شود.

وی در ادامه با اشاره به پروژه پردیس شاهنامه، گفت: این پروژه در زمینی بالغ بر 17 هزار متربع احداث و شامل فضای ورزشی، سایت اداری، پروژه فرهنگی دانا نیز در 3 طبقه و در زیربنای 2 هزار و 400 مترمربع احداث و عملیات عمرانی آن به اتمام رسیده است.

علی اصغر شاطوری تاکید کرد: پروژه فضای سبز و بوستان در کنار این مجموعه ها در فضایی نزدیک به 12 هزارمترمربع تدارک دیده شده که به صورت یک پارک محلی به بهره برداری می رسد.

منطقه 7 شهرداری اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه