English

فرزاد قلندری:

پل غیر هم سطح شهید سلیمانی۹۲درصد پیشرفت فیزیکی دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: پل غیر هم سطح شهید حاج قاسم سلیمانی با ۹۲درصد پیشرفت فیزیکی تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

پل غیر هم سطح شهید سلیمانی۹۲درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، فرزاد قلندری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل در جریان بازدید استاندار و اعضای شورای فنی استان از پروژه های عمرانی شهرستان اردبیل گفت: این پروژه در یک برنامه زمان بندی شده توسط  قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء به پیشرفت مناسبی رسیده  و با اجرای این پل بازگشایی در خیابان جام جم اردبیل را سبب می شود.

وی با بیان اینکه اعضای شورای فنی استان و استاندار اردبیل نقطه نظرات خود را در رابطه با این پل غیر هم سطح ارایه کردند، افزود: در فرصت فصل کاری اهداف شورای فنی بررسی و بازدید از پروژه های عمرانی است و در صورت لزوم اعمال نظر کارشناسی جهت رفع مسایل فنی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل ادامه داد: این بازدیدها بر اساس تصمیم شورای فنی استان در قالب بازدید از پروژه های مهم عمرانی استان انجام می شود و تصمیمات نهایی بصورت مصوبه در محل پروژه ها گرفته خواهد شد.

قلندری با اشاره به اینکه در این بازدیدها از تجربیات دستگاه های مختلف استفاده می شود، تصریح کرد: در کنار بازدیدها مشکلات و موارد پروژه ها بررسی و پیشنهادهای مهم و اساسی در راستای حل مشکلات ارایه می شود.

وی همچنین در رابطه با احداث بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف زاده که جایگزین بیمارستان فاطمی اردبیل می شود، گفت: مطالبات ۱۰ میلیارد تومانی پیمانکار در روزهای آینده این پروژه پرداخت می شود و تا کنون برای فاز اول این پروژه در گام نخست و مرحله اسکلت‌بندی ۶۴ میلیارد تومان منابع تخصیص یافته است.

معاون عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل با کمبود تخت خواب بیمارستانی مواجه است، بیان کرد: با افزایش تخت بیمارستان تا ۵۰۰ تخت و همچنین تغییرات اعمال شده در بخش اعصاب و روان پیمانکار با تجهیز کارگاه و با پیشرفت مناسب این پروژه را به پیش می‌برد و قرار است در دو سال آینده این پروژه تکمیل شود.

قلندری از تعیین تکلیف بیمارستان ۵۴۰تخت خوابی اردبیل در روزهای آتی خبر داد و افزود: با توجه به شرایط حاکم از زمان شروع عملیات این پروژه پیشرفت قابل توجهی مشاهده نمی شود و بر اساس مصوبه شورای فنی استان تا ظرف ۱۰ روز آینده این پروژه نیز باید تعیین تکلیف شود.

وی همچنین از وضعیت مطلوب طرح روشنایی فرودگاه اردبیل خبر داد و تصریح کرد: باند دوم فرودگاه اردبیل به شکل مناسب باز سازی و آسفالت ریزی شده و طرح روشنایی این فرودگاه متناسب با استانداردهای جهانی نصب و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه