English

هاشم علایی:

۱۳۵ واحد تولیدی مصالح ساختمانی استاندارد در اردبیل فعال است

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: 135 واحد تولیدی مصالح ساختمانی دارای نشان استاندارد در استان اردبیل فعال می باشند.

135 واحد تولیدی مصالح ساختمانی استاندارد در اردبیل فعال است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، هاشم علایی ، مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: تعداد 135 واحد تولیدی مصالح ساختمانی در زمینه تولید شن و ماسه، بتن آماده، بلوک پلی استایرن، آجر، سیمان، تیرچه بتنی و عایق های رطوبتی دارای ﻧﺸﺎن اﺳﺘﺎﻧﺪارد در استان اردبیل فعال می باشند.

وی با یادآوری ضرورت استاندارد بودن مصالح ساختمانی به کار رفته در پروژه های عمرانی و ساختمانی تصریح کرد: کلیه دستگاه های اجرائی می بایست در اجرای پروژه‌های فنی و عمرانی خود از مصالح ساختمانی دارای نشان استاندارد ملی معتبر استفاده کنند.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل افزود: طبق ماده 8 آیین نامه نظارت بر استانداردهای اجباری مصالح ساختمانی مصوب هیئت محترم وزیران، نظارت بر استفاده از فرآورده های ساختمانی استاندارد در ساخت و سازها بر عهده سازمان نظام مهندسی می باشد.

علایی در راستای اهمیت به استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد شده در پروژه های عمرانی عنوان کرد: انتظار می رود، کلیه دستگاه های اجرایی، در زمان اجرای پروژه‌های عمرانی، نظارت های خود را در استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد اعمال نمایند.

وی در ادامه عنوان کرد: شهروندان می توانند با ارسال کد 10 رقمی درج شده در پایین نشان استاندارد بر روی کالاهای استاندارد/فاکتور فروش به سامانه 10001517 ، از اصالت پروانه استاندارد کالا مطمئن شوند.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل از هم استانی ها خواست با شماره تلفن شبانه روزی 1517 هر گونه عرضه کالاهای غیر استاندارد و به ویژه مصالح ساختمانی غیر استاندارد را به اداره کل استاندارد اطلاع دهند.

علایی بیان کرد: فهرست تولیدکنندگان دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد و تحت پوشش این اداره کل در سطح استان به تفکیک فرآورده ها در حوزه مصالح ساختمانی بر روی تارنمای خبری اداره کل استاندارد استان اردبیل به آدرس  ardabil.isiri.gov.ir موجود می باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی