English

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان خبر داد:

اقامت آرام و بدون مشکل ۵۱ هزار مسافر نوروزی در اصفهان/ هدایت گردشگران به ورزشگاه‌های مجهز به وسایل گرمایشی

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: روند اسکان و اقامت بیش از ۵۱ هزار نفر مسافر در مراکز اقامتی اصفهان در شب گذشته (شامگاه ششم فروردین) بدون هیچ مشکلی انجام پذیزفته است.

اقامت آرام و بدون مشکل 51 هزار مسافر نوروزی در اصفهان/ هدایت گردشگران به ورزشگاه‌های مجهز به وسایل گرمایشی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، جواد شفیعی بیان کرد: در ششمین شب سال 1401 و دهمین شب فعالیت ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، حدود 51 هزار نفر مسافر و گردشگر نوروزی در مراکز اقامتی مورد انتخابشان اسکان یافتند و همچون شب‌های گذشته هیچ مشکلی بابت اسکان و اقامت نداشتیم.

وی اضافه کرد: کلیه مراکز اقامتی شهر طبق اولویت های تعیین شده از سوی ستاد خدمات سفر با تمام ظرفیت در اختیار مسافران قرار گرفتند و بر این اساس از ظرفیت هتل ها، مهمان‌پذیرها، مدارس آموزش و پرورش، منازل استیجاری و خوابگاه‌های دانشجویی به طور کامل استفاده شد.

شفیعی با اشاره به کاهش دمای هوا در شب گذشته می‌گوید: در شام ششم فروردین‌ماه درب‌های ورزشگاه‌ها به روی مسافران باز بود و آنها در مکان‌های مسقف و مجهز به سیستم گرمایشی اسکان یافتند.

به گفته وی، بخشی از مسافران در باغ فدک نیز به دلیل سرمای هوا به سمت ورزشگاه ها هدایت شدند. هرچند باغ فدک همچنان میزبان مسافران نوروزی است.

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان می‌کند: سامانه 137 شهرداری اصفهان همچون روزهای گذشته به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران است و از طریق تماس با آن، مسافران می‌توانند از ظرفیت‌های باقی مانده مراکز اقامتی شهر اصفهان مطلع شده و مکان مورد نظرشان را برای اقامت انتخاب کنند.

مهمانان نوروزی باغ فدک اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه