English

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح کرد:

همکاری همه‌جانبه در راستای رسیدن به تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در راستای رسیدن به تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین باید همکاری همه جانبه وجود داشته باشد.

همکاری همه‌جانبه در راستای رسیدن به تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، احمدرضا مصور اظهار کرد: به نظر می‌آید باید استاندار نیز در بحث دیرینه علم و فناوری که برای اصفهان مد نظر بود، همکاری لازم را داشته باشد تا شرکت‌های دانش‌بنیان و تکنولوژی‌های روز بتوانند در اصفهان مستقر شوند و برنامه‌ها را گسترش دهند. نیاز است علاوه بر استاندار سایر دستگاه‌ها نیز در این بخش همکاری لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری لازم بدون تردید در کمترین زمان ممکن یک گام عملی برای شهر و استان اصفهان برداشته می‌شود و به تحقق شعار امسال نیز کمک خواهد کرد.

استقرار نامناسب شرکت‌های دانش‌بنیان در اصفهان

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در شهر اصفهان می‌توان اقدامات مؤثری را در زمینه دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی انجام داد، در حال حاضر شرکت‌های دانش‌ بنیان در اصفهان در مکان‌های نامناسب مستقر شدند و در این زمینه می‌توان از طریق بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز شرکت‌های دانش‌بنیان را به گسترش دامنه فعالیت‌های اشتغال‌آفرین ترغیب کرد.

وی اضافه کرد: موضوع دیگری که بسیار مهم بوده و شورای ششم شهر اصفهان در بودجه سال ۱۴۰۱ توجه به آن موضوع را مد نظر قرار داده است؛ این است که شهرداری و سازمان‌های وابسته به سرعت به سمت تکنولوژی‌ها و دانش‌هایی پیش بروند؛ چرا که در شرکت‌های‌های مختلف علمی و تحقیقاتی به عنوان یک بنیان مورد توجه است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: توجه به مباحثی مانند زباله و تکنولوژی‌های مانند امحای زباله و تکنولوژی‌هایی مربوطه به انرژی خورشیدی و تصفیه آب و پساپ که امر بسیار حیاتی برای اصفهان و فضای سبز آن است در اولویت قرار دارد، علاوه بر این هر گونه دانشی که بتواند کمک کند تا شهر اصفهان به سمت یک شهر هوشمند و فناورانه پیشروی داشته باشد مورد توجه قرار می‌گیرد و امید است شهروندان در آینده شاهد وقوع اتفاق‌های مؤثری در اصفهان باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه