English

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی مازندران خبر داد:

واگذاری قلعه مارکوه رامسر به بخش خصوصی

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از برنامه واگذاری قلعه تاریخی مارکوه شهرستان رامسر به بخش خصوصی خبر داد.

واگذاری قلعه مارکوه رامسر به بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مهدی ایزدی در بازدید از قلعه تاریخی مارکوه در شهرستان رامسر اظهار داشت: با توجه‌ به بازدید روز گذشته وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، از نزدیک در جریان مشکلات و کمبودهای خدماتی قرار گرفتند و خواستار نصب سریع تابلوی عنوان اثر شدند.

وی با اشاره به اهمیت این قلعه تاریخی، ادامه داد: در این ایام همکاران ما در قلعه برای ارائه اطلاعات تاریخی به گردشگران حضور داشته باشند و با انجام برخی تمهیدات در گام بعدی جهت واگذاری قلعه مارکوه به بخش خصوصی خواهیم رفت.

قلعه مارکوه

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران به برخی مشکلات از جمله نبود تابلو و تأسیسات خدماتی اشاره کرد و گفت: مدیریت قلعه بهتر است به بخش خصوصی واگذار و تأسیسات خدماتی برای رفاه گردشگران راه‌اندازی شود، ما در باداب‌ سورت شاهد بودیم که مشارکت بخش خصوصی می‌تواند اثرگذاری لازم را داشته باشد، قلعه در جذب گردشگر ظرفیت بالایی دارد و با واگذاری این بنا به بخش خصوصی دو امر مهم درآمدزایی و حفاظت از آن محقق خواهد شد.

ایزدی گفت: حسب دستور وزیر تابلو راهنمای این قلعه به همراه qr code جهت دریافت اطلاعات و تصاویر بر روی سایت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران نصب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه