English

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان خبر داد:

ایجاد منابع درآمدی و ظرفیت سازی جدید در سال ۹۹

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان از ایجاد منابع درآمدی و ظرفیت سازی جدید در سال 99 خبر داد.

ایجاد منابع درآمدی و ظرفیت سازی جدید در سال 99

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، شهرام رئیسی با اشاره به ایجاد منابع درآمدی جدید گفت: سال گذشته بیش از 5 هزار و 300 میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی در پروژه های شهری اصفهان سرمایه گذاری شد.

وی ادامه داد: این پروژه ها در حوزه های عمران و شهرسازی، حمل و نقل، خدمات عمومی، فرهنگی، تفریحی و رفاه اجتماعی است. 

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری اصفهان گفت: در سال گذشته 31 موقعیت سرمایه گذاری پس از انجام مراحل بررسی تخصصی، فنی و اقتصادی، برای شناسایی سرمایه گذار بخش خصوصی به فراخوان گذاشته شد که از این تعداد 20 پروژه به مرحله نهایی انتخاب سرمایه گذار و انعقاد قرارداد انجامید. 

رئیسی با تاکید بر اینکه مراحل شناسایی سرمایه گذار برای سایر پروژه های شهرداری نیز در حال انجام است، افزود: در سال 98 حجم کلی سرمایه گذاری پروژه ها بیش از پنج هزار و 300 میلیارد ریال بود.

وی با بیان اینکه همچنین با توجه به سیاست های مدیریت شهری در خصوص جلب مشارکت و توسعه سرمایه گذاری برای مولدسازی و ارزش آفرینی اقتصادی دارایی های شهرداری، پروژه های مشارکتی در حوزه عمران و شهرسازی در سال 98 شامل بیش از 22 هزار و 700 مترمربع زمین و 175 هزار مترمربع زیربنا بوده است، تصریح کرد: این تعداد، چهار درصد متراژ زیربنای پروانه مکانیزه صادر شده در شهر اصفهان در سال 98 را شامل می شود.  

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری اصفهان با بیان اینکه ظرفیت سازی و ایجاد منابع درآمدی جدید با تمرکز بر درآمدهای پایدار و همچنین جذب و پشتیبانی از سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در راستای اهداف توسعه شهری از جمله برنامه های این سازمان در سال 99 است، اظهار کرد: ارتقاء مشارکت شهروندان و فعالان اقتصادی بخش خصوصی در تمام حوزه های مدیریت شهری نظیر گردشگری، ورزشی، تفریحی، حمل و نقل، فناوری اطلاعات و ... از مهمترین اهداف و برنامه ها در سال جاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه