English

عباس ذاکریان:

۴ هزار نیروی شهرداری قم به زائران نیمه شعبان خدمت‌رسانی می کنند

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: ۴ هزار نیروی شهرداری قم به زائران نیمه شعبان خدمت‌رسانی می کنند.

۴ هزار نیروی شهرداری قم به زائران نیمه شعبان خدمت‌رسانی می کنند

به گزارش خبرگزاری موج قم، عباس ذاکریان در نشست خبری رؤسای کمیته‌های ستاد تسهیلات زائران استان قم که در موکب و سیاه‌چادر اهالی سیستان و بلوچستان در مسیر پیاده‌روی نیمه شعبان برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: امسال برای زائران نیمه شعبان ۵۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در اطراف جمکران و بلوار پیامبر اعظم(ص) ایجادشده است، همچنین یک هزار و ۶۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز از ظرفیت‌های خود استفاده کرده‌اند، تصریح کرد: شرکت توزیع برق یک شبکه برق ایمن به همراه کنتور ایمن ایجاد و آب و فاضلاب هم آب موردنیاز موکب‌ها را با شبکه فرعی تأمین کرده است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم عنوان کرد: امسال دستگاه‌های اجرایی همه امکانات خود را بسیج کرده‌اند تا میزان زائران باشند؛ در شهرداری قم ۲۰۰ دستگاه اتوبوس در روز و شب نیمه شعبان برای جابه‌جایی رایگان زائران در نظر گرفته‌شده است.

به گفته ذاکریان؛  چهار هزار نیروی خدمات شهری برای نظافت با موکب‌ها همکاری دارند و برای اسکان زائران ۶ بوستان و همچنین سوله‌های ورزشی شهر در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به آماده‌سازی بیش از ۱۶۰ هکتار پارکینگ در اطراف مسجد جمکران، خاطرنشان کرد: با توجه به‌احتمال بارندگی در شب و روز نیمه شعبان، سوله‌های بحران فراهم‌شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه