English

منطقه چهار شهرداری قم برای خدمات‌رسانی و استقبال از شهروندان و زائرین در نیمه شعبان و ایام نوروز آمادگی کامل دارد

مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: منطقه چهار شهرداری قم برای خدمات‌رسانی و استقبال از شهروندان و زائرین در نیمه شعبان و ایام نوروز آمادگی کامل دارد.

منطقه چهار شهرداری قم برای خدمات‌رسانی و استقبال از شهروندان و زائرین در نیمه شعبان و ایام نوروز آمادگی کامل دارد

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به آمادگی کامل مجموعه شهرداری مناطق برای خدمت‌رسانی به زائران و مسافران نیمه شعبان اظهار داشت: در راستای خدمات‌رسانی هر چه مطلوب‌تر به زائرین، مجاورین و شهروندان شهر کریمه اهل‌بیت(س) و همزمانی میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب‌الزمان (عج) و نوروز باستانی، تدابیر ویژه‌ای را برای استقبال از زائرین حرم کریمه اهل‌بیت ( س )، نمازگزاران مسجد مقدس جمکران و شهروندان گرامی در نظر گرفته‌شده است.

وی با بیان اینکه در همین راستا ستاد خدمات‌رسانی و راهنمای زائرین نیمه شعبان در بلوار پیامبر اعظم (س) عمود ۸۱  برپا و آماده خدمت بوده و ستاد نوروزی نیز در بلوار شهید سپهبد سلیمانی طبق سنوات قبل برپاشده است، گفت: در زمینه آذین‌بندی معابر و شوارع سطح منطقه بیش از ۲ میلیارد ریال پارچه‌های الوان و ریسه‌های روشنایی خریداری و نصب گردیده است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم یادآور شد: همچنین نصب المان هفت‌سین، چاپ بیش از ۵۰۰ مترمربع بنر مناسبتی و راهنمای مسافرین و اجرای ۲۰۰ مترمربع اسپیس جهت اکران بنرها در بلوار شهید سپهبد سلیمانی و بلوار پیامبر اعظم (س) اجراشده است.

وی همچنین از ساخت ۳۵ عدد تابلوی راهنمای مسیر با هزینه ۳۰۰ میلیون ریالی خبر داد و افزود: در راستای استقبال از بهار نیز ۱۱۰ هزار متر طول جداول سطح منطقه رنگ‌آمیزی، پاکسازی کلیه معابر و پیاده‌روها، رنگ‌آمیزی ۸۰۰ سازه مبلمان شهری و توزیع ۲۱۰ تن آسفالت جهت لکه‌گیری معابر و شوارع مورداستفاده قرارگرفته است.

اصفهانیان‌مقدم در ادامه اقدامات ستاد نیمه شعبان را تشریح و ابراز کرد: در راستای خدمات‌رسانی به نمازگزاران مسجد مقدس جمکران ضمن آسیب‌شناسی و رفع نواقص سنوات گذشته، امسال تمهیداتی ویژه در نظر گرفته‌ایم که می‌توان به پاکسازی و انتقال ۶۵ کامیون خاک و نخاله و ۴۰کامیون بارریزی در سطح پارک‌سوار انسجام و آماده‌سازی ۳۶ چشمه سرویس بهداشتی با هزینه‌ای بالغ‌بر ۶۰۰ میلیون ریال، نصب تابلوهای هدایت مسیر، خط‌کشی پارکینگ‌ها، ایستگاه اطلاع‌رسانی به شهروندان، تأمین آب شرب موردنیاز و … اشاره نمود.

وی همچنین از فعالیت و آماده‌باش بیش از  ۳۰۰ نفر عوامل اجرایی و نیروی خدماتی و فنی در ۱۵ روز کاری همراه با ماشین‌آلات و ادوات عمرانی از قبیل بیل مکانیکی، لودر، بالابر و… در پارک‌سوار انسجام خبر داد و افزود: مساحت این پارک‌سوار حدود ۳هکتار بوده که ظرفیت  پذیرش حداقل ۸۰۰ خودرو را داراست.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم اضافه کرد: در پارک‌سوار انسجام نیز در راستای تسهیل در خدمات‌رسانی به زائرین گرامی، اطلاع‌رسانی بلوک‌ها توسط بنر و تابلوهای راهنمای زائرین صورت گرفته و ورودی و خروجی ایمن پارکینگ‌ها نیز در دستور کار قرارگرفته است.

وی ادامه داد: همچنین در راستای طرح استقبال از بهار نیز ضمن آماده‌سازی کلیه بوستان‌ها و پارک‌های سطح منطقه و تأمین تسهیلات رفاهی موردنیاز مراجعین از قبیل سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه، آبخوری‌ها، جایگاه‌های طبخ غذا و … بیش از ۳۵۰۰ اصله درخت و ۱۶۰ هزار گلدان گل‌های فصلی و درختچه در سطح معابر، میادین و بوستان‌ها کاشته شده است.

اصفهانیان‌مقدم خاطرنشان کرد: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تلاش شبانه‌روزی عوامل شهرداری در تلاش هستیم ضمن ارائه خدمات حداکثری، خاطره‌ای خوش برای زائرین حرم کریمه اهل‌بیت(س) و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران و شهروندان محترم در نیمه شعبان ۱۴۰۰ و نوروز باستانی ۱۴۰۱ رقم بزنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه