English

بندرلنگه آماده میزبانی از مهمانان نوروزی

رئیس اتاق اصناف بندرلنگه گفت: در دو سال اخیر با توجه به شیوع کرونا سفرهای نوروزی حال و هوای خود را از دست داد اما امسال بندرلنگه آماده میزبانی از مهمانان نوروزی خواهد بود.

بندرلنگه آماده میزبانی از مهمانان نوروزی

احمد زاهدی رئیس اتاق اصناف بندرلنگه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج هرمزگان اظهار داشت: در دو سال اخیر با توجه به شیوع کرونا سفرهای نوروزی حال و هوای خود را از دست داد اما امسال شاهد حضور میهمانان نوروزی در شهر بندرلنگه خواهیم بود و براساس هماهنگی هایی که به عمل آمده، قادر به پذیرایی از مسافران نوروزی در بندرلنگه هستیم.
زاهدی در بحث تعطیلات عید و سفر‌های نوروزی سال 1401 به مطالبی اشاره کرد و گفت: مسافرانی که قصد سفر به شهرستان بندرلنگه، جزایر کیش وقشم را دارند تمام امکانات و شرایط حضور آنها با انجام تزریق 3 مرحله واکسن کرونا و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، جلوگیری از هرگونه تجمع زیاد و.... امکان پذیر است. 
وی عنوان کرد: ادارات ذی ربط به منظور تامین مایحتاج اهالی و مسافران اقدامات لازم را انجام داده اند و از این لحاظ دغدغه کمبود کالا وجود ندارد و همچنین ما در شهر بندرلنگه پارک کودک، پارک کوثر و پارک دولت را تجهیز کرده ایم.
وی در پایان افزود: شرایط لازم برای اعزام مسافران به جزایر از طریق مسیر بندرلنگه به بندر چارک و بندرپل فراهم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه