English

معاون استاندار ترمز کندوان را کشید؛

از نشست جاده کندوان تا نشست استانداری مازندران/ سفرهای نوروزی از کندوان در هاله‌‌ای از ابهام

در حال حاضر محور کندوان به علت نشست و رانش جاده به طول 50 متر در محدوده پل زنگوله همچنان مسدود است و بازگشایی آن برای سفرهای نوروزی در هاله‌‌ای از ابهام قرار دارد.

از نشست جاده کندوان تا نشست استانداری مازندران/ سفرهای نوروزی از کندوان در هاله‌‌ای از ابهام

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، نشست و رانش جاده در محور کندوان در محدوده پل زنگوله به طول ۵۰ متر سبب شده است تا این محور از شب گذشته به روی تردد خودروها مسدود شود تا عملیات بازسازی و بهسازی آن به اتمام برسد.

عملیات پاک‌سازی، بازسازی و بهسازی این محور از همان ساعات اولیه حادثه آغاز شد و نیروهای راهداری در این محور اقدام به پر کردن طول جاده شکافته شده بر اثر رانش کردند.

همچنین از آنجایی که سفرهای نوروزی در پیش است و جاده کندوان به عنوان یکی از پرترددترین جاده‌های کشور در طول ایام نوروز خواهد بود به همین منظور در طی عملیات بازسازی و بهسازی مسیر رانشی در محدوده پل زنگوله تلاش شده است تا ضلع جنوبی جاده که منتهی به دامنه کوه می‌شود اقدام به مخلوط‌ریزی شده و با افزایش شانه خاکی، لاین مطمئن برای عبور خودروها به صورت یک طرفه ایجاد شود.

رانش جاده کندوان اسفند 1400

مسئولان استانی و شهرستانی نیز در محل وقوع رانش زمین در جاده کندوان حضور داشتند و از نزدیک شاهد با توجه به شرایط موجود، امکان بازگشایی این مسیر را تا شامگاه امشب اعلام کردند اما در ادامه با حضور علیخانی معاون عمرانی استاندار مازندران در محل وقوع رانش و نشست جاده در محور کندوان به یکباره ورق برگشت و جلوی بازگشایی این محور را گرفت و به نحوی ترمز کندوان را در شب عید کشید.

وی نسبت به برگزاری نشست اضطراری در حاشیه نشست جاده کندوان در محور پل زنگوله اصرار کرد تا به یک جمع‌بندی مناسب درباره این محور برسد و سپس تصمیمات نهایی اعلام شود.

رانش جاده کندوان اسفند 1400

به هر روی، نشست اضطراری آقای معاون عمرانی استاندار مازندران در پلیس راه ولی‌آباد کندوان با حضور مدیرکل راهداری و فرمانده پلیس راه استان مازندران برگزار شد که پس از گذشت حدود ۴۵ دقیقه، بدون دستیابی به جمع‌‌بندی و نتیجه‌گیری نهایی به پایان رسید و مقرر شد تا موضوع این محور در جلسه شورای ترافیک استانداری مازندران در روز ۲۳ اسفند مطرح شود تا بلکه بتواند درباره بازگشایی یا ادامه انسداد محور جاده چالوس تصمیم‌گیری لازم گرفته شود.

در حال حاضر محور کندوان به علت نشست و رانش جاده به طول ۵۰ متر در محدوده پل زنگوله همچنان مسدود است و بازگشایی آن برای سفرهای نوروزی در هاله‌‌ای از ابهام قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه