English

غلامعلی صادقی:

دادستان‌ها باید در خط مقدم مطالبه گری باشند

رییس کل دادگستری خراسان رضوی بیان کرد: دادستانها باید برنامه ویژه‌ای برای پیشگیری از تصرفات اراضی ملی و منابع طبیعی در تعطیلات پیش رو داشته باشند.

دادستان‌ها باید در خط مقدم مطالبه گری باشند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، غلامعلی صادقی رییس کل دادگستری خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: دادستان‌ها باید در خط مقدم مطالبه گری باشند و بر حسن اجرای قانون توسط مسوولان قضایی نیز نظارت کنند.

صادقی این سخنان را در جلسه ویدئو کنفرانسی با دادستان های عمومی و انقلاب استان اظهار کرد و در ادامه گفت افزود: با هدف حفظ حقوق عامه، باید در چهارچوب قانون نظارت بر عملکرد مدیران اجرایی صورت گیرد تا شاهد خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم باشیم و از بروز جرایم و تخلفات احتمالی پیشگیری شود و البته در کنار آن، حمایت‌های حقوقی و قانونی لازم نیز از مدیران خدوم صورت گیرد.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی همچنین به بازدید از حوزه های قضایی در استان اشاره کرد و افزود: تلاش تمامی همکاران قضایی و اداری و روحیه مجاهدانه آنها موجب شده به رغم وجود کمبودها و تنگناها، روند خدمت‌رسانی به شهروندان به نحو جهادی استمرار یابد.

وی با توجه به تعطیلات نوروزی متذکر شد: دادستانها باید برای این ایام با هدف حفظ حقوق بیت المال، اراضی ملی و منابع طبیعی و همچنین دفاع از حقوق عامه برنامه ویژه داشته باشند و اقدامات پیشگیرانه لازم را از قبل پیش بینی کنند.

صادقی در خاتمه یادآور شد: دادستانها باید برنامه ویژه‌ای برای پیشگیری از تصرفات اراضی ملی و منابع طبیعی در تعطیلات پیش رو داشته باشند و از تمامی ظرفیت‌های قانونی استفاده کنند از سویی دیگر باید با هرگونه جرایم خشن و سازمان یافته که نظم و امنیت عمومی را با مخاطره رو به رو کند قاطعانه برخورد کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه