English

آمادگی کامل سازمان میادین شهرداری قم برای ارائه خدمات مطلوب در ایام پایانی سال

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از آمادگی کامل سازمان میادین شهرداری قم برای ارائه خدمات مطلوب در ایام پایانی سال خبر داد.

آمادگی کامل سازمان میادین شهرداری قم برای ارائه خدمات مطلوب در ایام پایانی سال

به گزارش خبرگزاری موج قم، علیرضا مظفری با اشاره به تنوع خدمات و اختصاص غرف عرضه مایحتاج زائر در نقاط مختلف مسجد مقدس جمکران، غرف عرضه میوه تنظیم بازار و همچنین غرف عرضه تزئینات سفره هفت‌سین در نقاط مختلف از سطح شهر، اظهار داشت: استقرار غرف مذکور با هدف تسهیل در تهیه ارزاق و دسترسی آسان شهروندان، زائرین و مسافران محترم انجام‌شده است.

وی آراستگی و پیراستگی این غرف را مدنظر قرار داد و افزود: در نظر گرفتن فضایی متناسب با ایام نوروز، ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات، تکریم و رفاه مسافران و همچنین ساماندهی و نظارت بر انجام فعالیت‌های نوروزی ازجمله اهدافی است که سازمان میادین در جهت آن تلاش می‌کند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم ابراز کرد: فعالیت‌های سازمان به‌منظور بزرگداشت نیمه شعبان و ولادت امام عصر(عج) باید به‌صورت منسجم و سازمان‌یافته انجام شود و در همین راستا با تمهیدات در نظر گرفته‌شده، بازرسان سازمان به‌طور مستمر از مراکز بازدید کرده تا بر کیفیت و نحوه توزیع و عرضه ارزاق نظارت کامل داشته باشند.

وی با تأکید بر آمادگی سازمان میادین شهرداری قم در راستای تأمین نیازهای شهروندان گفت: علاوه بر غرف موقت نوروزی، ۱۶فروشگاه همشهری و ۶۲ بازارچه عرضه میوه و تره‌بار ریحان نیز به عرضه محصولات موردنیاز شهروندان در مناطق ۸ گانه می‌پردازند .

مظفری در خصوص فعالیت‌های جایگاه‌های عرضه سوخت تحت نظارت سازمان میادین در ایام نوروز نیز توضیح داد: اصلاح روشنایی محوطه جایگاه‌ها، اورهال تجهیزات در جهت جلوگیری از توقف احتمالی، زیباسازی و آراستگی جایگاه‌ها، نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی ازجمله اقداماتی است که به آن پرداخته‌شده تا میزبانی شایسته از مسافران نوروزی در این ایام به عمل آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه