English

فرماندار هشترود:

بیمارستان هشترود با کمبود امکانات اولیه مواجه است

فرماندار هشترود با انتقاد از نبود امکانات اولیه و اساسی در تنها بیمارستان شهر گفت: این بیمارستان باید به دستگاه‌های روز مجهز شود.

بیمارستان هشترود با کمبود امکانات اولیه مواجه است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، علیرضا توری در بازدید از بیمارستان امام حسین (ع) هشترود اظهار داشت: وجود شکاف‌های موجود در دیوارها و سقف بیمارستان نگران کننده است و شاید این بیمارستان در برابر زلزله‌های بالای پنج ریشتر مقاوم نباشد.

وی خواستار مجازات پیمانکار این بیمارستان شد و گفت: جای سوال است که چرا این بیمارستان را در سال‌های گذشته تحویل گرفته‌اند و به جزئیات نپرداخته‌اند.

فرماندار هشترود اضافه کرد: سال گذشته دوباره به هزینه گزاف قسمت‌هایی از این بیمارستان استحکام سازی شده، اما باز بیش از پنج میلیارد تومان هزینه برای بازسازی آن نیاز است.

وی ادامه داد: قرار گرفتن شهرستان هشترود در کنار آزاد راه پیامبر اعظم (ص) با آمار حوادث جاده‌ای بالا و نیز مراجعه مردم شهرستان چاراویماق به آن برای دریافت خدمات درمانی، اهمیت مضاعفی به بیمارستان هشترود می‌دهد.

فرماندار هشترود گفت: متأسفانه تجهیزات و امکانات آزمایشگاه این بیمارستان قدمت ۴۰ ساله دارد و در اکثر مواقع یا آزمایش در آن وجود ندارد یا آزمایش صورت گرفته صحت ندارد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه سونوگرافی بیمارستان هم مستهلک و قدیمی است و باعث سردر گمی بیماران می‌شود، خواستار خرید و دستگاه سونوگرافی جدید و به روز در این مرکز درمانی شد.

وی گفت: هشترود جزو معدود شهرستان‌های است که دستگاه لاپاراسکوپی در آن وجود دارد، اما به علت نبود لوازم جانبی اکنون بلا استفاده و راکد مانده است.

توری کمبود آمبولانس را از دیگر مشکلات این بیمارستان عنوان کرد و افزود: آمبولانس‌های این بیمارستان فرسوده و تصادفی هستند و بیماران در ارجاع به سایر شهرستان‌ها اذیت می‌شوند.

وی گفت: خوشبختانه چشم پزشک در بیمارستان هشترود داریم اما نبود دستگاه فیکو باعث می‌شود بیماران مورد عمل چشم پزشکی به تبریز ارجاع داده شوند.

توری ادامه داد: تا یک ماه آینده دستگاه سی تی اسکن نیز که داشتن آن جزو آرزوهای مردم این شهرستان است، در این بیمارستان نصب و راه اندازی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه