English

فرماندار هشترود:

سهمیه آرد تخصیصی شهرستان هشترود نیازمند تجدیدنظر است

فرماندار شهرستان هشترود با اشاره به افزایش جمعیت هشترود خواستار تجدید نظر در سهمیه آرد شهرستان شد.

سهمیه آرد تخصیصی شهرستان هشترود نیازمند تجدیدنظر است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، علیرضا توری در جلسه شورای آرد و نان با تاکید بر توزیع آرد به نانوایان معین و روستاهای فاقد نانوایی اظهار داشت: برخی روستاها به خاطر مسدود شدن راه بر اثر برف و کولاک و یا حتی در ایام تابستان با کمبود نان روبرو می شوند و مجبور هستند برای تهیه نان به شهر بیایند.

فرماندار هشترود ادامه داد: اداره غله و صمت می بایست در روستاهای فاقد نانوایی ، نانوایی ایجاد کند تا خود اهالی بتوانند نان خود را در روستای خود تهیه کنند نه اینکه برای تهیه نان مجبور باشند به روستاهای اقماری بروند.

وی همچنین تاکید کرد: باید از اکنون پیگیری افزایش سهمیه آرد شهرستان برای تابستان باشیم زیرا جمعیت زیادی به صورت فصلی در این شهرستان ساکن می شوند و در فصل برداشت محصول با کمبود نان در شهرستان مواجه می شویم.

توری همچنین با اشاره به افزایش جمعیت هشترود خواستار تجدید نظر در سهمیه آرد شهرستان شد.

وی از برخورد با کم فروشی و توزیع خارج از شبکه آرد خبر داد و گفت : از ابتدای نیمه دوم امسال ۸ مورد پرونده تخلفات تعزیراتی در نانوایان شهرستان به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

فرماندار هشترود ادامه داد: از مهر امسال ۵۶۲ مورد بازرسی بهداشتی صورت گرفته که ۳۵ نانوایی اخطار و ۱۴ مورد هم به تعزیرات معرفی شده است.

وی با اشاره به ایجاد آزمایشگاه نان در هشترود گفت : هشترود تنها شهرستان استان است که در آن آزمایش نان در خود شهرستان از لحاظ کنترل جوش شیرین و نمک و سایر افزودنی های دیگر صورت می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه