English

دادستان مرکز استان مازندران:

چهار بانده شدن مرزن آباد تا طویر تا نوروز زیر بار ترافیک/ از فعالیت معدن حاشیه آزاد راه تهران – شمال جلوگیری شد

دادستان مرکز استان مازندران گفت: با توجه به خطرات جاده ای که در محور مرزن آباد برای مردم احساس می شود ، چهار بانده شدن مرزن آباد تا طویر تا نوروز زیر بار ترافیک برود.

چهار بانده شدن مرزن آباد تا طویر تا نوروز زیر بار ترافیک/ از فعالیت معدن حاشیه آزاد راه تهران – شمال جلوگیری شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، محمد کریمی در بازدید از محور مرزن آباد به ویژه چهار بانده شدن مرزن آباد تا دزدبن اظهار داشت: در راستای پیگیری حقوق عامه در محور مرزن آباد بازدید شد که ااین پروژه به کندی در حال انجام است و با توجه به در پیش بودن نوروز و حضور مسافران این موضوع پذیرفتنی نیست.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پروژه 4 بانده کردن مرزن آباد تا دزدبن نیمه کاره مانده است نارضایتی های زیادی را داشته  که امروز با حضور مدیران مربوطه از این پروزه و محور مرزن آباد بازدید به عمل آمد و در بعضی از نقااط اجرای این پروژه خطراتی ووجود دارد که باید بر طرف شود.

دادستان مرکز مازندران اذعان داشت: معایب این پروژه شناسایی شده و باید در برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت بررسی و رفع شود و هر چه سریعتر این پروژه به نتیجه ببرسد.

وی گفت:  مقرر شد مسئولان مربوطه مسیر چهار بانده شدن مرزن آباد تا طویر را تا قبل سال به سرانجام برسانند و همچنین در اقدامات کوتاه مدتی که مشخص شد تا پایان سال بر طرف شود.

کریمی گفت: سفر ایمن برای شهروندان در این مسیر باید در الویت باشد و نباید شهروندان با ترس و دلهره از این مسیر رفت و آمد کنند و مقرر شد تمام اقدامات انجام شده به صورت مستمر برای اینجانب ارسال گردد.

از فعالیت معدن حاشیه آزاد راه تهران – شمال جلوگیری شد

دادستان مرکز استان مازندران در مورد فعالیت معدن در منطقه غربی آزاد راه تهران – شمال که مورد اعتراض بود نیز گفت: با توجه به اعتراض های انجام شده توسط ائمه جمعه ، مردم و رسانه ها و بررسی مقدماتی از ادارات مربوطه فعلاا از فعالیت معدن حاشیه آزاد راه تهران – شمال جلوگیری شد.

کریمی بیان داشت: وضعیت معدن مورد اشاره در دستور کار شورای حفظ حقوق بیت المال استان مازندران قرار دارد و تعیین تکلیف می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه