English

رضا زرعی خبر داد:

فعالیت بیش از ۵۰۰ وکیل در استان اردبیل

رئیس کانون وکلای استان اردبیل از فعالیت بیش از ۵۰۰ وکیل پایه یک دادگستری در این استان خبر داد.

فعالیت بیش از ۵۰۰ وکیل در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رضا زرعی ، رئیس کانون وکلای استان اردبیل با بیان اینکه ۵۰ نفر هم در استان مشغول طی کردن دوره کارآموزی وکالت هستند، گفت: با پایان یافتن دوره کارآموزی این افراد و برگزاری مراسم تحلیف تعداد وکلای استان اردبیل افزایش خواهد یافت.

وی استقلال، دفاع از حق و حقوق مردم و حقیقت را از اولویت های وکلای استان برشمرد و گفت: وکلا باید از استقلال، هویت و آزادی خود پاسداری کنند و بدون وابستگی به جریان های سیاسی طرفدار مردم بوده و طبق قانون از حق و حقیقت دفاع کنند.

رئیس کانون وکلای استان اردبیل با بیان اینکه تاریخ در مورد ما قضاوت خواهد کرد، می گوید: جامعه ای که در آن نهادهای مدنی استقلال و آزادی داشته باشند، امنیت آن جامعه افزایش می یابد.

زرعی شجاعت، عدالت، صداقت، علم و ادب را از دیگر ویژگی های وکلای مستقل برشمرد و گفت: محرم راز بودن و صیانت و حفاظت از حق و حقوق مردم از وظایف اصلی یک قاضی و وکیل زبده در نظام اسلامی است.

به گفته وی، وکلا باید در وکالت پرونده های خانوادگی از جمله بحث طلاق تلاش کنند پرونده به صلح و سازش منجر شود، تا شاهد کاهش ناهنجاری اجتماعی در جامعه باشیم.

رئیس کانون وکلای استان اردبیل با بیان اینکه وکلا و کانونهای وکلای دادگستری در واقع  واسطه بین مردم و خدمتگزاران در دستگاه قضا هستند، گفت: وکلا باید علاوه بر احساس امنیت، وحدت داشته باشند تا آن طور که شایسته نظام اسلامی است حق و حقیقت پیروز شده و ناحق همیشه احساس ناامنی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه