English

وزش بادهای شمال غربی بر روی خلیج فارس/ دریا مواج می شود

اداره کل هواشناسی استان هرمزگان اعلام کرد از روز سه شنبه، وزش بادهای شمال غربی بر روی مناطق دریایی استان پدیده غالب خواهد بود و دریا نسبتاً مواج پیش بینی می شود.

وزش بادهای شمال غربی بر روی خلیج فارس/ دریا مواج می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، طی امروز یکشنبه، 8 اسفند ماه در ساعات صبح، شرایط آرامی برروی استان حاکم خواهد بود و در طول روز، گذر ابر برروی آسمان استان مورد انتظار است. گفتنی است وقوع رگبار پراکنده باران در برخی ارتفاعات استان دور از انتظار نیست.
براساس تحلیل نقشه های هواشناسی، از اواخر وقت امروز و طی روز دوشنبه، برروی دریای عمان، افزایش سرعت وزش باد جنوب شرقی و برروی اغلب نقاط خلیج فارس و تنگه هرمز، افزایش سرعت باد شمال غربی پیش‌بینی می شود و دریا متلاطم خواهد شد.
باتوجه به صدور هشدار اداره کل هواشناسی هرمزگان، توصیه می شود تردد شناورها، به ویژه انواع سبک و صیادی با احتیاط صورت پذیرد.
لازم بذکر است از روز سه شنبه، وزش بادهای شمال غربی برروی مناطق دریایی استان پدیده غالب خواهد بود و دریا نسبتاً مواج پیش بینی می شود.
اداره کل هواشناسی استان هرمزگان اعلام کرد، روز چهارشنبه، شرایط آرام جوی و دریایی بر روی استان پیش بینی می شود و شرایط دریا جهت ترددهای دریایی مساعد خواهد شد و به لحاظ دمایی، طی این مدت، نوسانات دمایی تغییرات 1 تا 2 درجه ای خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه