English

اداره کل هواشناسی استان هرمزگان:

وزش بادهای شمال غربی بر خلیج فارس

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هرمزگان، گفت: بعد از ظهر امروز و امشب افزایش سرعت وزش بادهای شمال غربی بر خلیج فارس و شدت میزان باد در روز دوشنبه پیش بینی می شود.

وزش بادهای شمال غربی بر خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هرمزگان، گفت: طی امروز یکشنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه، شرایط جوی پایداری بر استان حاکم خواهد بود و دریا نیز تا ساعات بعد از ظهر نسبتاً آرام پیش بینی می شود.

وی در ادامه افزود: طی ساعات بعد از ظهر امروز و امشب افزایش سرعت وزش بادهای شمال غربی بر خلیج فارس مورد انتظار است که روز دوشنبه بر میزان شدت آن افزوده خواهد شد و تا روز چهارشنبه، 24 اردیبهشت 99 سبب مواج شدن خلیج فارس، تنگه هرمز و بخش هایی از دریای عمان خواهد شد.

عارفی عنوان کرد: بیشینه ی سرعت باد تا 50 کیلومتر بر ساعت و افزایش ارتفاع امواج دریا تا 200 سانتی متر پیش‌بینی شده، لذا توصیه می‌شود در این مدت شناورهای سبک و صیادی از ترددهای دریایی خودداری کرده و تمهیدات لازم در بنادر استان صورت پذیرد.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هرمزگان، گفت: طی این مدت از نظر دمایی، نوسانات دمایی بین یک تا سه درجه سلسیوس پیش بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه