English

علی صمیمی:

تامین آب مصرفی مورد نیاز کشتارگاه نیمه‌صنعتی کاشمر

مسوول خدمات شهری شهرداری کاشمر بیان کرد: این مشکل موجب شد طی سال‌های گذشته مجوز حفر یک حلقه چاه نیمه عمیق برای آن مجموعه دریافت و چندین بار عملیات حفر انجام شود اما متاسفانه تامین آب با مشکل مواجه شد.

تامین آب مصرفی مورد نیاز کشتارگاه نیمه‌صنعتی کاشمر

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی صمیمی مسوول خدمات شهری شهرداری کاشمر در خبری اعلام کرد: با اقدامات انجام‌شده و در راستای توجه به رعایت مسایل بهداشتی و ارائه گوشت سالم به شهروندان توسط قصابان، آب مصرفی مورد نیاز برای کشتارگاه نیمه‌صنعتی دام و میدان دام این شهرستان تأمین و این مشکل چندین ساله برطرف شد.

صمیمی در ادامه اظهار کرد: با راه‌اندازی کشتارگاه نیمه‌صنعتی کاشمر، اقدامات مختلف عمرانی از جمله دیوارکشی، احداث پیش سردکن و راه‌اندازی ریل دام سبک و سنگین توسط شهرداری در آن انجام شد اما این مجموعه مشکل آب شرب داشت و به‌منظور تأمین آب این مجموعه با تانکر آب‌رسانی صورت می‌گرفت.

مسوول خدمات شهری شهرداری کاشمر همچنین تصریح کرد: در بعضی از روزها به دلیل کشتار بالای ۲۰۰ رأس در روز، بیش از سه بار حمل آب با تانکر انجام می‌شد که هزینه حمل آب و نیروی انسانی بر شهرداری تحمیل و در بعضی مواقع، کارها متوقف می‌شد

وی متذکر شد: این مشکل موجب شد طی سال‌های گذشته مجوز حفر یک حلقه چاه نیمه عمیق برای آن مجموعه دریافت و چندین بار عملیات حفر انجام شود اما متاسفانه تامین آب با مشکل مواجه شد و علت آن کمی آب در منطقه بود که مانع شد که از این امکان استفاده شود.

مسوول خدمات شهری کاشمر عنوان کرد: در چند ماه اخیر با استفاده از تجربیات مشاوران و دست‌اندرکاران حفر چاه، توانستیم حفر چاه را انجام داده و به آب برسیم و با توجه به مجوز صادرشده مبنی بر برداشت نیم لیتر در ثانیه از این امکان استفاده کنیم.

صمیمی تاکید کرد: شهرداری کاشمر برای کنترل اقدامات در کشتارگاه نیمه صنعتی و همچنین رفت و آمدهایی که در این مجموعه انجام می‌گیرد ۱۷ دوربین کنترل در تمامی مکان های کشتارگاه نیمه صنعتی با صرف مبلغ بیش از یک میلیارد ریال نصب کرده است.                    

وی در ادامه یادآور شد: فعالیت دستفروشان در کوچه امام یک این شهر ساماندهی شده است و شهرداری برای ساماندهی دستفروشان با مالکانی که در این مکان زمین داشته‌اند قراردادی تنظیم کرد تا بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

صمیمی در خاتمه خاطرنشان کرد: شهرداری معبری اصلی را برای این فعالیت در نظر گرفته بود اما با افزایش استقبال شهروندان و افزایش تعداد فروشندگان به دلیل مجاورت با منازل مسکونی، نارضایتی شهروندان را به همراه داشت بنابراین برای رفع این مشکل در بخشی از ملکی متعلق به شهرداری که به‌عنوان پارکینگ استفاده می‌شد در حدود ۵۰۰ متر سازه سبک برای دستفروشان راه‌اندازی شد تا از تراکم بالای جمعیت در کوچه امام یک کاسته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه