English

فساد اقتصادی حکومت ستم‌شاهی را سرنگون کرد/ امروز از نعمت آزادی بیان برخورداریم

فعال سیاسی و انقلابی هرمزگان افزود: هم‌اکنون که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی هستم خدا را شاکریم که از آزادی بیان برخورداریم اما در آن دوران روحیه ارتباط و نقد حکومت وجود نداشت.

فساد اقتصادی حکومت ستم‌شاهی را سرنگون کرد/ امروز از نعمت آزادی بیان برخورداریم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمدصادق وجدانی فعال سیاسی و انقلابی هرمزگان با حضور در صحن علنی شورای شهر بندرعباس بیان داشت: رژیم شاهنشاهی یک رژیم استبدادی بود که در رأس آن هم نیروهای ساواک قرار داشتند و این نیروها پیرو هیچ دین و مذهبی نبودند.

وی به شرایط انقلابی کشور پیش از سال‌های 1357 اشاره کرد و ادامه داد: مردم انقلابی به خاطر وضعیت نابسامان دوران شاهنشاهی تمام کلام و نوار سخنرانی‌های امام را در زیرزمین‌ها مخفی می‌کردند و با اشتیاق به سخنان رهبر انقلاب گوش فرا می‌دادند.

وجدانی اضافه کرد: هم‌اکنون که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی هستم خدا را شاکریم که از آزادی بیان برخورداریم اما در آن دوران روحیه ارتباط و نقد حکومت وجود نداشت.

این فعال سیاسی بر نقش بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود: رژیم طاغوت با برپایی جشن دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی قصد داشت که اعتقادات مذهبی و سنت‌های مردم را به سخره بگیرد و فرهنگ غربی و مدرنیزاسیون را در بین ایرانیان رواج دهد.

وی در پایان بیان داشت: فساد اقتصادی هم ازجمله مهم‌ترین نکاتی بود که منجر به جنبش و قیام مردم ایران علیه رژیم شاهنشاهی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه